מהם הפיצויים על תאונת פגע וברח?

אנו מאחלים לכם כי תמיד תהיו בריאים ולעולם לא תיקלעו לתאונה כלשהי.

העניין הוא שהנתונים מראים אחרת ויש כל כך הרבה תאונות בישראל ובעיקר תאונות דרכים עד שזה נראה כמעט לא אפשרי לא להיות מעורב בתאונת דרכים.

כל שנה אלפי ישראלים נפגעים בכביש וזו בעיה רצינית ביותר.

אז כאשר יש תאונה והנהג לא בורח אפשר לקבל פיצוי מתאים מחברת הביטוח של הנהג הפוגע.

אך מה קורה אם יש תאונת פגע וברח? אם כן במצב כזה עלינו לגשת אל הקרן הממשלתית קרנית ולקבל ממנה פיצוי.

בתאונות פגע וברח מקבלים פיצוי מקרנית כאשר גובה הפיצוי תלוי בנזק שקרה לכם ובהשפעה של הפגיעה על החיים שלכם וכך קרנית מפצה אזרחים רבים אשר נפגעו בתאונת פגע וברח.

 

נפגעת בתאונת פגע וברח? מה עליך לעשות מיד?

היה ונפגעתם בתאונת פגע וברח אתם צריכים לקבל טיפול רפואי בצורה מידית וזאת בכדי לוודא כי הכול בסדר עמכם. מיד לאחר שתקבלו טיפול רפואי ולאחר שיוודאו שאתם בסדר אתם צריכים לפנות אל עורך דין שייצג אתכם מול חברת הביטוח. אם אנו מדברים על תאונה רגילה אז עורך דין הכרחי בכדי להגן על הזכויות שלכם. אך אם אנו מדברים על תאונת פגע וברח הצורך בעורך דין גובר פי כמה ואין ספק כי אנו צריכים להיעזר בשירותים שלו. עליכם להבין כי ללא ייצוג של עורך דין אתם תהיו בבעיה חמורה וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי לקבל פיצוי בתאונת פגע וברח?

אם אתם רוצים סיוע בתאונת פגע וברח כדאי לכם לפנות אל המרכז לנפגעי תאונות דרכים ושם תקבלו את הסיוע הטוב ביותר שיש. על רקע זה עולה השאלה האם כל עורך דין יכול לסייע לנו לקבל פיצוי על תאונת פגע וברח? אם כן אתם צריכים להבין כי בתחום עריכת הדין יש התמחויות. יש עורך דין המתמחה בנדל"ן, יש עורך דין המתמחה בדין פלילי ויש עורך דין המתמחה בדין מנהלי או דיני משפחה. אתם צריכים לפנות אל עורך דין המתמחה בתביעות נזיקין ורק אל עורך דין כזה כדאי לפנות. אם העורך דין שלא לא מנוסה בתביעות נזיקין אזי לא כדאי לפנות אליו וספק אם הוא יוכל לסייע לכם לקבל את המגיע לכם.

 

אל תבחרו עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות מלקוחות שלו בעבר

כאשר אתם באים לבחור עורך דין אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את העורך דין הטוב בשוק. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי לכם לקבל המלצות על העורך דין לפני שאתם בוחרים בו. בקשו מן העורך דין לדבר עם לקוחות עבר שלו ומהם תשמעו האם העורך דין הוא ברמה גבוהה או לא.

 

כלי משפטי
כלי משפטי
מאמרים באותו נושא