עורך דין פגיעה בפרטיות

מישהו פגע בפרטיות שלכם על ידי התקנה של האזנת סתר? תוהים מה תוכלו לעשות בנידון ומה אומר החוק? אם כך, כדאי לדעת שיש לכם זכות מלאה להגן על הפרטיות שלכם, אז למה שלא תפעלו בנידון עוד היום.

מה אומר החוק לגבי האזנות ופגיעה בפרטיות?

אם חשבתם לרגע שאנחנו חיים בעולם שבו כל אחד יכול להאזין לכל אדם אחר או לעקוב אחריו, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. במדינת ישראל, כמו בהרבה מאוד מדינות אחרות בעולם, אנחנו רואים שיש חוק שמטרתו להגן על הפרטיות של האזרחים. לכן, אם אדם אחר שם לכם האזנה למכשיר הטלפון הנייד, לטלפון הביתי או אפילו לטלפון במשרד, יש מה לעשות בנידון. ראשית, כדאי יהיה להזמין שירות מקצועי של גילוי האזנות שכן תוכלו להתחיל לפעול בנושא רק אם באמת תגלו שיש האזנות לא חוקיות במכשירים שלכם. שירות כזה מזמינים מחוקרים פרטיים שונים, כך שלא כדאי לדחות את העניין ומומלץ לטפל בנושא כבר עכשיו.

תדרים
תדרים

כיצד עורך דין לענייני פגיעה בפרטיות יכול לסייע לכם?

ההבנה שמישהו פוגע בפרטיות שלכם אינה פשוטה, והאמת היא, שאתם גם לא צריכים להשלים עם המצב הזה. לכן כדאי לדעת שעורך דין לענייני פגיעה בפרטיות יוכל לסייע ומומלץ לפנות אליו כמה שיותר מהר. ראשית, במידה ויש לכם ספקות ואתם לא בטוחים מה אומר החוק, עוה"ד יוכל לתת לכם מספר הבהרות בנושא. שנית, במידה והחולט שאכן יש עילה לתביעה, עוה"ד הוא זה שיוכל לנהל עבורכם את הדברים. עורך הדין גם יוכל לייעץ לכם לגבי השאלה כמה מומלץ לתבוע, מה יכול להיות הפיצוי ההולם ובנוסף, הוא גם יבהיר לכם מה הסיכויים שתזכו. עוה"ד שעתיד לייצג אתכם בתהליך הזה הוא איש מפתח חשוב ביותר ולכן רצוי לבחור אדם שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.

מתלבטים לאיזה עו"ד לענייני פגיעה בפרטיות לפנות? כך תבחרו

בין אם אתם חושבים שמי ששם לכם האזנות הוא בן הזוג שלכם ובין אם ברור לכם שזה יריב עסקי, כדאי יהיה לשים לב איך אתם יוצאים להגנה על הזכויות שלכם, ובעיקר עם מי. עו"ד לענייני פגיעה בפרטיות צריך להיות אדם:

  • שיש לו ניסיון רב
  • שמגיע עם רזומה
  • שיש לו ממליצים
  • שזמין עבורכם בכל עת

ובנוסף, גם רצוי שעלות השירות שלו לא תהיה גבוהה. ממש כפי שלא הייתם מוכנים לשלם הון עתק למי שייתן לכם תשובה לשאלה איך מתמודדים עם בגידה של בן זוג, כך גם לא כדאי לשלם סכום גבוה מידי לעוה"ד שממנו תזמינו את השירות ואת הסיוע המשפטי. במילים אחרות: אל תתביישו, פנו לכמה שיותר עורכי דין, בררו מה כל אחד מהם יכול להציע לכם וכמה כל אחד מהם דרוש ובהתאם לכך קבלו החלטה שנכונה לכם.

לעוד פרטים היכנסו לאתר בלש פרטי.

מאמרים באותו נושא
חוק ומשפט
הליך גירושין מא' ועד ת'

הליך גירושין נחשב לתוצאה בלתי רצויה בסופה של מערכת זוגית בלתי מוצלחת. זאת בגלל שהוא נוטה להיות מלווה בהתמודדות רגשית כואבת ולעיתים טראומטית של כל

קרא עוד »