איך מתמודדים מול חובות הגבוהים מ-150,000 ₪

איש מאתנו לא רצה לראות את עצמו כאדם שחייב כספים, אך לא אחת זה קורה גם לאנשים שבעבר נהנו ממצב כלכלי טוב ויציב. זה קרה גם לכם? צברתם חוב כלכלי גבוה של יותר מ150 אלף ₪? תוהים מה הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם החוב הזה? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם ותקבלו כמה רעיונות מוצלחים לעניין.

פוקחים עיניים ורואים את המציאות

הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בדרך להתמודד נכונה עם החוב שצברתם, עוד הרבה לפני שנדבר על חדלות פירעון ועל פשיטת רגל, הוא לא לטמון את הראש בחול. חובות הם בדיוק כמו כדור שלג, כלומר, הם הולכים וגדלים עם הזמן, והאמת היא, שבשלב הזה אתם בוודאי כבר יכולים להעיד על כך שזה נכון. לכן, אם החלטתם לעשות משהו ולצאת מהמצב הנוראי שאליו נקלעתם, הגיע הזמן להסתכל למציאות בעיניים ולבדוק מה אתם באמת יכולים לעשות בנידון.

איש וכסף
איש וכסף

מגיע לכם לנסות להתחיל מחדש

אחת מהבעיות שתמיד חוזרות על עצמן בכל מה שקשור לחובות כלכליים כבדים, זה שהחייב מרגיש אשם, חסר אחריות, לא מוצלח וכדומה. עם זאת, כדאי שתדעו: המדינה לא במקרה מציעה אפשרויות שונות של התחלה מחדש, מחיקת חובות וכדומה, שכן כולנו מאמינים שלכל אחד מגיעה הזדמנות שניה. זה נכון שאולי המצב שלכם כבר לא יהיה לעולם טוב כמו שהוא היה בעבר, אך מצד שני, אם תצליחו לאפס את החובות ולצאת לדרך חדשה, בהחלט יכול להיות שהחיים שלכם ייראו אחרת.

בחרו היטב את היועצים שלכם

יצא לכם לקרוא כבר כל מה שאפשר על חדלות פירעון? על פשיטת רגל ועל מה שביניהם? אם כך, חשוב שתבינו שזה עדיין לא באמת הופך אתכם למומחים. לכן עוד טיפ משמעותי שיוכל לעזור לכם להתמודד עם המצב שאליו הגעתם, זה לבחור היטב את היועצים שלכם. אתם צריכים עורך דין שיש לו ניסיון רב והאמת היא, שרצוי גם לדבר עם כמה יועצים כלכליים. אין טעם להמשיך ולהסתתר מאחורי הבושה או לשאול את עצמכם "איך הגעתי למצב הזה". מה שחשוב זה להסתכל קדימה, להבין איך אתם יוצאים מהמצב הזה ואיך אתם מתחילים מחדש. מה שכן, אחרי שתעלו על דרך המלך, אחרי שימחקו לכם את החובות או אחרי שתגיעו לכל הסדר תשלומים אחר, חשוב יהיה גם להבין איפה בדיוק טעיתם. הרעיון הוא כמובן לא לחזור על אותה הטעות ולא להגיע שוב למצב שבו אתם חייבים כל כך הרבה כספים. לכן יש טעם לעצור, לשאול את כל השאלות החשובות ולראות איך אתם נמנעים מאסון כזה בעתיד. להתנהל בצורה כלכלית חכמה בחיים שלנו זה לתת ביטחון למשפחה שלכם ולעצמכם, כך שאין ספק שזה נושא ששווה לחשוב עליו ברצינות ובעזרת המומחים בתחום.

בכתובת האתר: https://www.hovotlaw.co.il תוכלו למצוא את כל המידע שאתם מחפשים.

מאמרים באותו נושא
חוק ומשפט
הליך גירושין מא' ועד ת'

הליך גירושין נחשב לתוצאה בלתי רצויה בסופה של מערכת זוגית בלתי מוצלחת. זאת בגלל שהוא נוטה להיות מלווה בהתמודדות רגשית כואבת ולעיתים טראומטית של כל

קרא עוד »