כיצד עו"ד רשלנות רפואית יסייע לך בצורה הטובה ביותר?

למרבית הביקורים שלנו אצל הרופא מתלווים חששות מסוימים, בעיקר סביב נושא הצלחת הטיפול והכאבים שייתכן ויתלוו אל הטיפול, אך אנחנו בטח לא חושבים על מקרי רשלנות רפואית, שלצערנו עדיין קורים. במקרים כאלו, ניתן יהיה לתבוע את הגורם האחראי ולקבל פיצויים בהתאם, תהליך אותו בהחלט מומלץ לעבור עם עו"ד רשלנות רפואית

 

רשלנות רפואית – משלב האבחון ועד הטיפול עצמו

שמירה על הבריאות שלנו היא הערך החשוב ביותר בחיינו ובהתאם לכך, כולנו מבקרים אצל הרופא לבדיקות תקופתיות או לטיפולים ספציפיים שונים. כמעט לכל פגישה עם הרופא מתלווה חשש מסוים, הנובע בין השאר מאי הוודאות סביב הצלחת הטיפול והכאבים שייתכן ויתלוו אליו, אך אנחנו לבטח לא מצפים למקרי רשלנות רפואית.

אמנם איננו מטילים ספק במקצועיותם של אנשי הרפואה והצוותים הרפואיים בכללם, אך מקרי רשלנות רפואית הם לצערנו מקרים שכיחים, המביאים אנשים רבים לחפש מידע על רשלנות רפואית, מקרים היכולים להתרחש הן בשלבים הקריטיים של אבחון המחלות והבעיות השונות, דרך שלב הגילוי הנאות אודות הטיפול ועד אופני הטיפול עצמו.

 

תביעת רשלנות רפואית

ככל ונגרם לנו נזקים כלשהם בעקבות אותו מקרה רשלנות רפואית, הרי שעומדת לנו הזכות לתבוע את אותו הגורם האחראי או את המוסד הרפואי באמצעותו נעשה הטיפול ולדרוש את הפיצויים המגיעים נו בהתאם, היכולים להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים ואף יותר.

כדי לבסס את עילת תביעת הרשלנות הרפואית, עלינו יהיה כמובן להוכיח את הנזק שנגרם לנו, יחד עם הקשר הסיבתי בין אותו מקרה רשלנות לבין הנזק שנגרם לנו, תהליך אשר כפי שנראה להלן, כרוך באיסוף מסמכים רבים ובחוות דעת רפואית.

 

כך עו"ד רשלנות רפואית יוכל לסייע לנו בהצלחת התביעה

כאשר ניגשים לתביעה משפטית, תהא אשר תהא, מומלץ וחשוב יהיה להיעזר בעו"ד המתמחה בתחום כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה והוכחת הטענות שלנו. אך ישנם מקרים, בהם המעורבות של עו"ד היא ממש בגדר חובה, כמו מקרי הרשלנות הרפואית.

מלבד עצם העובדה כי בחלק מהמקרים מצבכם הרפואי אינו מאפשר לכם להקדיש יותר מידי זמן להכנת התביעה באופן הראוי, הרי שעו"ד רשלנות רפואית יוכל לסייע ולהכווין אתכם לגבי המסמכים הרפואיים הרלוונטיים הנדרשים, כיצד להתכונן לוועדות הרפואיות, להוכיח מעל לכל ספק את הקשר הסיבתי ולנסח כתב תביעה מבוסס היטב.

 

האם כל נזק שנגרם לנו במהלך הטיפול ייחשב כרשלנות רפואית?

ברוב הטיפולים הרפואיים, ייתכנו מטבעם של דברים נזקים משניים ובמידה וכל הפעולות הרפואיות היו כשורה, הרי שהמקרה לא ייחשב כרשלנות רפואית. ברור המקרה הרפואי לפרטי פרטיו והערכת קיומה של עילת התביעה, היא אופן נוסף בו עורך דין רשלנות רפואית יוכל לסייע לנו.

 

לסיכום

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל שלב של הטיפול הרפואי ובמידה ונגרם לנו נזק, ייתכן בהחלט וניתן יהיה לתבוע תביעת רשלנות רפואית. כדי לברר מעל לכל ספק את עילת התביעה ולמקסם את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה.

רשלנות רפואית

מאמרים באותו נושא