נפגעתם מרשלנות רפואית? יש מה לעשות עם זה

רשלנות רפואית באה לידי ביטוי לא רק בניתוח שהסתבך אלא גם במתן תרופה שלא הייתה אמורה להינתן מראש וגרמה לסיבוכים קשים וקשים יותר. רשלנות רפואית נקבעת בדרך כלל על ידי חקירה מקיפה ומעמיקה של עורכי דין שלמדו את התיק לאורכו ולרוחבו חקרו והעמיקו בכל סעיף עד שהציגו זאת לבית המשפט. ישנם המון עורכי דין מעולים באתר רפואה LAW שיכולים לסייע למטופל שנפגע על ידי מתן פיצוי כספי.

 

כשיש ספק אין ספק

רשלנות רפואית יכולה "לתפוס" כל אדם באשר הוא וזה לא משנה בן כמה הוא או מהו הסטטוס האישי שלו. כל אחד יכול "ליפול" לידיים לא מוסמכות או לידיים שלא שמו לב למטופל או שקרתה הסתבכות כלשהי שהייתה יכולה להימנע .

אין ספק ששום דבר לא שווה את הבריאות שלנו, לא כסף ולא זהב אבל לשבת בצד ולא לעשות כלום זה בהחלט לא תגובה רצויה במקרה זה. לכן אם חלילה נפגעים מרשלנות רפואית מכל סוג כדאי להיכנס לאתר רפואה LAW ולפנות לעורך דין רשלנות רפואית שבקיא בתחום זה וזהו כלל עיסוקו.

 

איך קובעים מהי רשלנות/ עוולה רפואית ?

דוגמאות לרשלנות רפואית שבדרך כלל מתקיימת הן – רופא או מטפל שהציג את עצמו כך אבל דה פקטו אין לו שום תעודות ואסמכתאות לכן ואיננו כשיר לטפל באנשים ובכל זאת עושה זאת. יחד עם זאת יכול להיות רופא או מטפל שרישיונו נשלל מכל מיני סיבות ובכל זאת הוא פנה לטיפולים פרטיים וממשיך לתת טיפול או ייעוץ רפואי ללא פיקוח ממשרד הבריאות.

דוגמא נוספת שלצערנו שומעים עליה הרבה, מנתח שלא היה כשיר לבצע ניתוח בגלל סיבות שונות כמו עייפות או לקיחת כדורים מסוימים שיכולים להקשות עליו בעת ביצוע ניתוח ובשל סיבה זאת המטופל, המנותח מסתבך רפואית ולעיתים סיבוכים אלו יכולים להשליך לאורח חייו או לחילופין לגרום למות. במקרה כזה המשפחה היא זו שתובעת על ידי עורך דין רשלנות רפואית את הגוף, בית החולים, קופת החולים או הרופא המטפל בהתאם למקרה שקרה.

כמובן שישנם מקרים בהם לתובע נמסר שאין ביכולתו לתבוע בגלל היעדר הוכחות וראיות חותכות שאכן קרה רשלנות רפואית אלא שהסיבוך שכתוצאה מכך הוא תובע, הוא סיבוך אפשרי של ניתוח או הטיפול שניתן, שכן לפני כל ניתוח או טיפול כלשהו הרופא או המטפל יבקש את חתימת המטופל על מסמך שבו הוא מודע לסיבוכים האפשריים שיכולים לקרות כתוצאה מכך.

 

לסיכום

כל אדם שעבר רשלנות רפואית יכול לפנות לרפואה LAW כדי שהוא יידע את כל זכויותיו ואת כל מה שהוא אמור לקבל מביטוח לאומי ובטח ומהגוף הנתבע. חשוב להבהיר נקודה חשובה – כאשר מוכיחים רשלנות רפואית, למעשה כך מצילים את המטופלים הפוטנציאליים העתידיים להגיע לאותו מתן טיפול.

דיני רשלנות רפואית

מאמרים באותו נושא