תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח

במקרים שבהם כתוצאה מניתוח המנותח מצא את מותו, ניתן להגיש תביעת פיצוי כספי כנגד חברת הביטוח שאצלה הנפטר היה מבוטח. במדריך שלהלן נסביר באילו נסיבות עלול להתרחש מוות כתוצאה מניתוח, מה חשוב לדעת לגבי הגשת תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח, וכיצד עורך דין תביעות ביטוח יכול לסייע במקרים כאלו.

 

באילו נסיבות עלול להתרחש מוות כתוצאה מניתוח?

החיים שלנו נסובים בחלק לא מבוטל מהזמן, סביב התמודדות עם כל מיני אתגרים, מכשולים ומהמורות. אחד התחומים בהם אנשים רבים נאלצים להתמודד עם קשיים שונים, הוא התחום הרפואי, ולעתים מדובר במצבים שמשפיעים לא רק על האדם עצמו, אלא גם על בני משפחתו.

הדבר נכון במיוחד בהקשר של ניתוחים, הכרוכים מטבע הדברים במיני סיכונים וסיבוכים שכדאי להיות מודעים לקיומם מבעוד מועד. אחד מן הסיבוכים החמורים ביותר שעלול להתרחש בזמן ניתוח או כתוצאה ממנו, הוא מוות, ולמרבה הצער, אף שקשה לחשוב על האפשרות הזו – יש לקחת גם אותה בחשבון כאשר ניגשים לביצוע פעולה כירורגית מורכבת.

 

מהי השכיחות של מוות כתוצאה מניתוח?

למרבה הצער, מוות כתוצאה מניתוח הוא לא עניין חריג כל כך בנוף המקומי. היות ומוות כתוצאה מניתוח הוא דבר שבהחלט קורה בארץ בפרט ובעולם בכלל, אנשים רבים מוסיפים לפוליסת הביטוח שלהם גם סעיף המתייחס למקרי מוות כתוצאה מניתוח, על מנת שהמשפחה שלהם תוכל לתבוע את חברת הביטוח ולקבל פיצויים במידה וחלילה יתרחשו סיבוכים במהלך ניתוח שיאלצו לעבור, או בעקבותיו.

 

מוות כתוצאה מניתוח – איך זה קורה?

כמובן שמדובר כאן על מצב מאוד לא רצוי, אבל לצערנו הוא בהחלט מצוי. על מנת שיתרחש מצב של מוות כתוצאה מניתוח לא בהכרח יש צורך ברשלנות רפואית, אלא לפעמים מספיק שהניתוח מסובך או מורכב מדי, וגופו של המטופל כבר לא מצליח לעמוד בו.

כמובן שקיימים קריטריונים נוספים שעלולים להוביל למוות כתוצאה מניתוח, כמו גילו המתקדם של המטופל, כמו הרקע הרפואי של המטופל, וכמובן גם חוסר מקצועיות מטעם הגורמים הרפואיים המעורבים בניתוח.

 

מה חשוב לדעת לגבי הגשת תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח?

במקרים שבהם מתרחש מוות כתוצאה מניתוח, יכולים הקרובים של הנפטר להגיש תביעת פיצוי כספי. התביעה באה במטרה לקבל מחברת הביטוח פיצויים כספיים בעקבות המקרה, שכמובן לא אמור היה לקרות, אך קרה בסופו של דבר.

תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח היא תביעה כנגד חברת הביטוח, שתבחן את הנושא ממגוון כיוונים לפני שתמהר לשלם את הפיצויים. תוכלו לקרוא עוד מידע משפטי באתר הבלוג המשפטי – ציפי שרביט.

 

מ.ש.ל – מה שצריך להוכיח בתביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח

את המונח מ.ש.ל רובנו מכירים וזוכרים עוד מימי בית הספר התיכון, בו למדנו כיצד מוכיחים את מה שצריך להוכיח. המונח הזה בהחלט רלוונטי גם לעולם התביעות, משום שכל תביעה צריכה להביא איתה הוכחות, ראיות ומסמכים שיוכלו להפוך אותה לתביעה שיש לה הצדקה, ושניתן לקבל בעבורה פיצויים.

ברגע שאדם ניגש לתביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח, הוא צריך להיעזר בכמה שיותר עזרים שיוכלו להוכיח שמותו של הנפטר התרחש באופן ישיר כתוצאה מהניתוח. מדובר כאן על מסמכים כמו תוצאות בדיקות אורך השנים, מפגשים עם גורמים רפואיים כאלו ואחרים לאורך השנים, תרופות שאותן נטל הנפטר ועוד.

ככל שיאספו יותר מסמכים והוכחות, כך התביעה תוכל להיות מוצקה יותר, ואכן להוביל לקבלת אותם הפיצויים.

 

כיצד עורך דין תביעות ביטוח יכול לסייע בהגשת תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח

על מנת שתביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח תוכל להיות תביעה שמובילה לתוצאות כלשהן, ולא למבוי סתום, עדיף להיעזר ולהיתמך בגורם מקצועי בדמות עורך דין תביעות ביטוח. בסופו של דבר, הוכחה של מוות כתוצאה מניתוח היא הוכחה שצריכה להיות מפורטת ומדויקת ככל שאפשר, כי חברות הביטוח ממש לא ממהרות לשחרר את כספי הפיצויים ממנה אל התובעים.

עורך דין תביעות ביטוח שעומד לצדכם לאורך ההליך, הוא זה שיכול לנווט את ההליך בצורה מקצועית ומושכלת, וכך להוביל אל עבר קבלת הפיצויים בצורה כמה שיותר טובה ומהירה.

 

מה עורך דין תביעות ביטוח יכול לעשות שאתם לא?

ממש כמו שלא תטפלו בבעיה בשקע חשמלי בעצמכם, אלא תזמינו איש מקצוע בדמות חשמלאי כי הוא יודע מה צריך לעשות ואיך – כך גם עורך דין תביעות ביטוח יתפקד בזמן תביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח. עורך הדין מכיר היטב את חברות הביטוח ואת הדרישות שלהן, ובהתאם יוכל להכתיב את ההתנהלות שלכם אל מולן.

כמו כן, עורך דין תביעות ביטוח יכול להיות רלוונטי גם למקרים שבהם התביעה אינה נשארת רק אל מול חברות הביטוח, אלא גם נכנסת אל תוך כתלי בית המשפט.

 

כשתביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח מגיעה לבית המשפט

בתי המשפט גם הם עוסקים רבות בתביעות ביטוח שונות, והן לא תמיד מסתיימות ונסגרות ברמת התובע אל מול חברת הביטוח. ברגע שבו יש צורך לערב גם את בית המשפט, מדובר על הליך משפטי לכל דבר ועניין, שמביא איתו לא מעט משמעויות שונות.

על מנת שתביעת פיצוי כספי במקרה של מוות כתוצאה מניתוח תמצה את הדין בצורה כמה שיותר טובה עם הגורמים הרפואיים האחראיים וכן עם חברות הביטוח, טוב לקבל את הייעוץ, הליווי והייצוג מטעם עורך דין תביעות ביטוח.

 

בשורה התחתונה

במידה וקרוב משפחה אהוב הלך לעולמו בעקבות ניתוח שעבר, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות כעת, הוא לפנות לעורך דין תביעות ביטוח, שיסייע לכם למצות את זכותכם לקבלת פיצוי כספי הולם.

חדר חולים

מאמרים באותו נושא