האם ניתן לקבל פיצוי כספי ישר לאחר תאונת דרכים

לעבור תאונת דרכים זה אחד מהמצבים הנוראיים ביותר שעלולים לקרות לכל אחד מאתנו. מעבר לעובדה שצריך להתמודד עם טראומה נפשית מאוד קשה, תאונות דרכים עלולות גם לפגוע בנו מבחינה פיזית. מי שעובר תאונת דרכים עלול, בבת אחת, לאבד את כושר העבודה שלו ולכן הוא יסבול לא רק מצב גופני קשה אלא גם מבעיה כלכלית חמורה. מה עושים והאם אפשר לקבל פיצוי כספי במהירות? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מהו תשלום תכוף ולמה הוא כל כך משמעותי?

מי שעובר תאונת דרכים יכול אומנם לצאת מהעניין עם כאב גב קל, אך בפועל הוא עלול לסבול גם מכאבים פיזיים נוראיים שיכולים להפוך אותו אפילו לסיעודי. הבעיה היא שבדרך כלל מהרגע שבו אותו אדם שעבר תאונת דרכים יקבל את הפיצוי הכספי המגיע לו, יעברו לפעמים אפילו שנים רבות. במהלך השנים האלה הוא נאלץ להתמודד עם מצב כלכלי קשה מאוד כתוצאה מהתוצאה, מהטיפולים ומהעובדה שהוא לא יכול לפרנס את עצמו. לכן המחוקק קבע את העניין של "תשלום תכוף", שהוא למעשה סוג של פיצוי כספי מידי על חשבון הפיצוי שהוא יקבל בעתיד, עם תום ההליכים. מדובר למעשה על קבלת תשלום כספי ראשוני למי שנפגע בתאונת דרכים שמהווה בפועל עבור רבים סוג של עזרה ראשונה.

 

איך אפשר להגדיל את הסיכויים לקבל את התשלום הראשוני?

כפי שכולנו יודעים, לא אחת החוק אומר משהו אחד ובפועל קורה דבר אחר. לא אחת אפילו את אותו תשלום תכוף דוחים מסיבות כאלה ואחרות, מה שמשאיר את האדם שעבר תאונת דרכים עם בעיה כלכלית קשה. לכן, אם גם אתם עברתם תאונת דרכים ואם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם לא מקבלים את מה שמגיע לכם, הדרך הנכונה היא לפנות לעו"ד לענייני תאונות דרכים. עו"ד כזה יבחן במהירות את המקרה שלכם ובהתאם לכל הנתונים שתציגו בפניו הוא ידאג לכך שתקבלו את המגיע לכם.

 

באיזה עו"ד כדאי לבחור?

כמובן שבישראל לא חסרים עורכי דין שהמומחיות שלהם היא תאונות דרכים. עם זאת, זה טבעי שלא כולם יהיו מספיק מקצועיים בתחום הזה ולחלק מהם פשוט אין ניסיון מספיק עשיר. לכן, אם חשוב לכם להבטיח שתקבלו את הכסף כמה שיותר מהר, בלי בעיות ובלי שהעניין יהפוך לעוד סיוט מבחינתכם, כדאי שתבדקו באיזה עו"ד אתם בוחרים. יש הבדל בין עורכי הדין השונים מבחינת הניסיון, הידע ומה שכל אחד מהם יוכל לעשות למענכם. לכן, אם אתם רוצים את הטוב ביותר פנו עוד היום אל עורך דין תאונות דרכים יואב רונקין. הוא מגיע עם ניסיון של שנים רבות, ידע ומוניטין שהוא בנה לעצמו בכל התיקים האחרים שבהם הוא ייצג לא מעט לקוחות מכל הארץ.

 

איש משפט

מאמרים באותו נושא