עורך דין לאיתור כספים

בהנחה ונתקלתם במצב שבו חברת הביטוח מסרבת לשלם לכם את הכסף שהיא חייבת לכם- אתם יכולים לפנות לעורך דין שמתמקצע בנושא הביטוחים והוא יבצע את תביעת החברה ואת כל התהליך המשפטי. חשוב להבדיל בין שני דברים- שלב איתור הביטוחים ושלב תביעת הפיצויים שעליהם אתם מבוטחים. כאשר אתם מעוניינים לבצע איתור ביטוחים פשוט- אתם לא זקוקים לעורך דין, אלא עושים את הפעולה באופן עצמאי. כיצד?

ההבדל בין איתור ביטוחים לבין תביעת פיצויים

השלב הראשון שאתם מבצעים הוא איתור הביטוחים. אם בעבר היה אפשר לעשות את שלב זה רק באמצעות עורך דין, כיום יש את חברת הר הביטוח שמאפשרת ומציעה שירותים של מציאת ביטוחים עבור הלקוח. שלב מציאת הביטוחים על ידי חברת הר הביטוח מתבצע לאחר השארת פרטים אישיים באתר החברה, ולאחר מכן החברה מבצעת בדיקה בין 100 חברות ביטוח שונות, ומביאה לכם את הממצאים עד 21 ימי עסקים מתחילתה הבדיקה. תוצאות הבדיקה יעידו האם אתם נמצאים במצב של ביטוח כפול (מצב בו אתם משלמים לשתי חברות ביטוח שונות עבור אותו סוג של ביטוח), ויצוינו כל סוגי הביטוחים השונים שאתם מבוטחים בהם בכלל חברות הביטוח.

בהנחה והגעתם למצב שבו אתם צריכים לתבוע את חברת הביטוח בגן ביטוח שיש לכם- ואתם נתקלים בסירוב כלשהו, אזי אתם ניגשים לעורך דין שיבצע עבורכם את כל תהליך התביעה וההתקשרות מול בית המשפט ומול חברת הביטוח. אם עד לפני מספר שנים היה נהוג שגם את שלב איתור הביטוחים מבצע עורך דין מתחום הביטוחים, כיום חברת הר הביטוח מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לבצע את הבדיקה הזו בתשלום סמלי של כמה מאות שקלים, ללא הוצאת כספים רבים אצל עורך דין. המושג שהיינו רגילים להשתמש בו לאורך שנים כבר לא רלוונטי כמו שהוא היה בעבר- עורך דין לאיתור ביטוחים.

תו של כסף
תו של כסף

איתור ביטוחים, ביטוחים כפולים- מדוע זה חשוב?

בדיקת איתור הביטוחים שאתם יכולים לעשות באמצעות אתר הר הביטוח, מאפשרת לכם להיות בבקרה על תחום הביטוחים ולראות שאתם לא משלמים עבור ביטוחים שהם לא רלוונטיים עבורכם, וכמובן שאתם לא משלמים פעמיים על אותו ביטוח- ביטוחים כפולים. ביטוחים כפולים עשויים לגבות ממך עשרות שקלים כל חודש ולהגיע לסכומים של אלפי שקלים במספר שנים בודדות. ביטוחים כפולים הם למעשה ביטוח זהה, שאתם מבוטחים עבורו בשתי חברות ביטוח שונות- ומשלמים פעמיים עבור אותו ביטוח. ניתן להקביל זאת לאדם שנכנס לסופר, ומבקש לשלם פעמיים עבור הלחם אותו הוא רוכש. כאשר מדובר במשפחה בת 5 נפשות (משפחה ממוצעת במדינת ישראל)- מדובר בסכומי עתק שעשויים להגיע גם לאלפי שקלים בשנה אחת בלבד!! אל תהיו שאננים, כנסו בהקדם לאתר החברה ובצעו את בדיקת הביטוחים עבורכם.

עורך דין פלילי שכדאי לדבר איתו בעת צרה לפרטים נוספים לחץ כאן.

מאמרים באותו נושא