מהם התנאים של ויזת תייר להודו?

טיול אמיתי, כזה בו אתם מתכוונים ליהנות מערבוביה מסחררת של צבעים, ריחות, טעמים ואתרים תיירותיים קסומים, מתחיל ללא ספק בהודו, המחולקת ל-29

מדינות, אשר כל אחת מהן היא יעד תיירותי קסום בפני עצמו.

כדי ליהנות ממדינה קסומה זו תצטרכו להוציא ויזה להודו ולפיכך, מומלץ שתכירו את התנאים לוויזת התייר הנחשקת להודו

 

לטייל בהודו

האהבה הממכרת שלנו, הישראלים, לטייל ולהכיר מדינות ותרבויות אחרות, הפכה לשם דבר, כאשר אחד מהיעדים הפופולאריים במיוחד (והאמת שלא רק בארץ) היא מדינת הודו הקסומה. האמת שנראה כי הכול כבר נאמר על המדינה הזו – שהיא יפה וקסומה מצד אחד, אך מכוערת וקשה לעיכול מצד שני, בעלת תרבויות ומרקם תרבותי מסקרן, נופים מרהיבים ועוד שלל אטרקציות תיירותיות שרק ממשיכות לעורר אצלנו עניין וסקרנות רבה.

מלבד הנופים הקסומים והחוויה התרבותית הלא מוכרת, הודו נחשבת ליעד תיירותי מבוקש בגלל המחירים הזולים המאפיינים אותה, הן מבחינת המחיה והן מבחינת האפשרות לנוע ממקום למקום, באופן המאפשר להאריך את זמן הטיול וגם בגלל הממד הרוחני והמפגש עם דתות ואמונות שונות במרכזים הרוחניים הרבים הנמצאים בהודו.

 

מהי ויזה להודו?

אין ספק שהתיאורים המוזכרים רק עוררו אצלנו את הרצון לארוז תרמיל ולתפוס את הטיסה הראשונה שיוצאת להודו, אך לפני שאתם ממהרים, כדאי לדעת כי כניסת תיירים להודו מחייבת להנפיק ויזה אלקטרונית בהתאם, הניתנת לתקופה של 30 ימים (2 כניסות) או למשך 365 ימים (ללא הגבלה בכמות הכניסות), כפי שתוכלו לראות באתר http://www.evisa.co.il.

את הוויזה האלקטרונית ניתן לקבל באופן מקוון ודיגיטלי, דרך האינטרנט, באופן ידידותי ונוח למשתמש. לאחר מילוי הבקשה והגשת כלל הטפסים הרלוונטיים, תקבלו את הוויזה המיוחלת תוך מקסימום 72 שעות. האפשרות הדיגיטלית מאפשרת לכם להוציא את הוויזה מכל מקום ובכל שעה, מבלי לצאת מהבית ומהווה פתרון נוח ושימושי במיוחד.

 

מהם התנאים של ויזת תייר להודו?

אפשרות הוויזה האלקטרונית מתאימה לתיירים המעוניינים לשהות בהודו למשך זמן של עד 90 ימים. מעבר לתקופה זו, תצטרכו להנפיק ויזת תייר באמצעות הדרכון עצמו. ככלל, התנאים להנפקת ויזת תייר להודו הם:

  • למלא טופס בקשה מלא ומפורט.
  • דרכון עם תמונה ברורה, בתוקף של שנה לפחות.

במידה ומדובר בוויזה הנחתמת בדרכון:

  • יש לדאוג לכך שיהיו בדרכון 2 דפים ריקים בהם ניתן יהיה להנפיק את האשרה.
  • מילוי טופס מקוון וחתום.
  • 2 תמונות פספורט זהות ועדכניות (מומלץ מהחצי שנה האחרונה).

 

להוציא ויזה להודו דרך האינטרנט

מלבד הנוחות הטכנולוגית והחיסכון בזמן יקר, לתהליך הוצאת הוויזה להודו באופן מקוון דרך האינטרנט יש מספר יתרונות נוספים, כשהבולט מביניהם הוא העובדה כי נהלי הוצאת הוויזה של הודו מתעדכנים מידי פעם, באופן שדי מקשה על מעקב ומילוי כלל הפרטים באופן נכון ומדויק.

הגשת בקשה להוצאת ויזה באינטרנט, מלווה בהסברים מפורטים ועדכניים על כלל המסמכים והפרטים שעליכם למלא, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הוצאתם את הוויזה המתאימה וכל מה שיישאר לכם הוא רק ליהנות מהטיול.

 

אמצעי תשלום
אמצעי תשלום
מאמרים באותו נושא