עורך דין רשלנות רפואית – מדוע כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כזה?

כולנו זקוקים לרופאים שלנו מידי פעם, כי בסופו של דבר הם האנשים שיוכלו לתת לנו שירות, לדאוג לנו וגם לאבחן את המחלות שמהן אנחנו עלולים לסבול. לכן זה טבעי שכאשר ניגש לבית החולים או לתור אצל רופא, נעשה זאת מתוך ההבנה שהוא איש המקצוע הטוב ביותר שקיים ושהוא ידאג לבריאותנו. עם זאת, אסור לנו לשכוח שגם רופאים הם בני אדם ולכן זה טבעי לראות שגם הם מידי פעם מתרשלים בעבודתם ועושים טעויות. השאלה היא מה עושים בנידון, כי לא אחת קורה שכאשר רופא נוהג בצורה רשלנית, זה מוביל לפגיעה חמורה אצל המטופל שלו. זו יכולה להיות רשלנות רפואית ברמה של אבחון המחלה אך זו גם יכולה להיות רשלנות ברמת בחירת התרופה, המינון שלה או כל דבר אחר. מה שחשוב לדעת זה שלא משנה באיזה תחום הייתה הרשלנות, כי בכל מקרה ניתן לעשות משהו בנידון. כלומר, זה נכון שהרבה פעמים אי אפשר להחזיר את המצב לקדמותו והנזק כבר נגרם, אך מצד שני, בהחלט אפשר לדאוג לכך שהרופא ייתן את הדין. הוא ישלם אפילו פיצוי על הנעשה, דבר שיעזור לכם להתמודד עם ההשלכות של האירוע. לשם כך עליכם לחפש עוד היום עורך דין רשלנות רפואית כי איש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם לבנות את תיק התביעה ואולי אפילו לנצח בתהליך כולו.

 

איך תבחרו לכם עורך דין מתאים

 

חשבתם לרגע שכל עורך דין בתחום הרשלנות הרפואית הוא אדם שכדאי לכם להתייעץ איתו? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה שלילית. יש כמובן לא מעט עורכי דין שמציעים לכם שירות, אך האמת היא, שלא כולם מספיק מקצועיים ומנוסים. לכן, אם אתם מחפשים עורך דין רשלנות רפואית שתוכלו לסמוך עליו ושיוכל לדאוג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבדקו מי הוא. כלומר, ממתי הוא עוסק בתחום? האם הוא אדם רציני? האם הניסיון שלו מוכח? מיהם האנשים שיוכלו להמליץ עליו בחום והאם הוא אדם שעושה עליכם רושם טוב ומקצועי? לעורך הדין עליכם להגיע עם כל המסמכים הרפואיים וכבר בשלב הזה כדאי להבין שיהיה עליכם לוותר על החיסיון הרפואי שלכם. כדי שלעורך הדין יהיו כל הכלים הנדרשים כדי לעזור לכם, הוא חייב להבין מה קרה בפועל עם הרופא המטפל. יתרה מכך, פעמים רבות עוה"ד יחליט שהוא רוצה לשמוע חוות דעת רפואית נוספת על המקרה ולכן עליכם להכין את עצמכם לוויתור על החיסיון הרפואי.

להתייעץ

כמה עולה תהליך כזה?

רוב האנשים שרוצים לפנות ולקבל שירות מעורך דין לענייני רשלנות רפואית רוצים גם לדעת שהם לא נכנסים להוצאה כלכלית מאוד גדולה. לכן אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם זה נושא שמעניין גם אתכם, כי מי אמר שאתם חייבים להסכים לשלם כל סכום שדורשים מכם? זה שיש הרבה עורכי דין וזה שכל אחד מהם יוכל לגבות מכם מחירים אחרים זה נכון, אך בסופו של דבר רק אתם תחליטו כמה באמת הגיוני לשלם. לכן אנחנו מציעים לכם לדבר עם עורך דין אחד או שניים שההתמחות שלהם היא רשלנות רפואית ולבקש גם הצעות מחיר. ההשוואה בין מספר הצעות מחיר תמיד יכולה לעזור לכם בחיסכון ולכן זה מומלץ בחום. אל תתפתו לקבל שירות ככה סתם מעוה"ד הראשון שאיתו אתם מדברים כי בסופו של דבר לא תמיד חובה לשלם מחירים מופקעים כדי להבטיח שתצליחו בתהליך שאליו אתם נכנסים היום.

לשיחה מהירה עם עו"ד רשלנות רפואית: https://www.df-law.co.il

מאמרים באותו נושא