אזרחות אירופית – מדריך

אלפי ישראלים זכאים להוצאה של אזרחות אירופית, ובכך להרוויח אין ספור יתרונות. כיצד עוברים את התהליך? להלן כל הפרטים

 

אזרחות אירופית – מדריך

מדי שנה מגישים אלפי ישראלים בקשות להוצאה של אזרחות אירופאית, וזאת לאור שורת היתרונות. למעשה, מאז החלה ממשלת פורטוגל לאפשר ליהודים אשר מוכיחים כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל הביקוש עלה, אולם חשוב לזכור כי על מנת לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר יש לעבוד עם חברה מקצועית לתחום. להלן המדריך המלא להוצאה של אזרחות פורטוגלית בדרך קלה ופשוטה:

  • בדיקת זכאות – הדבר הראשון והחשוב ביותר בדרך להוצאה של אזרחות היא בדיקה של השורשים המשפחתיים, וזאת באמצעות בדיקה של שם המשפחה במאגרים אשר מצויים בממשלת פורטוגל. נכון להיום,ישנם אלפי שמות משפחה אשר זכאים להוצאה,ועל כן חשוב מאוד לאמת את הפרטים ולבדוק האם אכן אתם זכאים.
  • איסוף ראיות – לאחר שנמצאה הזיקה, יש לבצע איסוף מדוקדק של מסמכים אשר מאשרים את היותכם צאצאים, כמו גם בנייה של עץ משפחתי אשר מראה את ההיסטוריה המשפחתית, כמו גם איסוף של מסמכים אשר כוללים תעודת יושר ממשטרת ישראל, צילום של תעודת הזהות שלכם ועוד. כלל המסמכים הללו צריכים להיות מתורגמים לפורטוגזית, כמו גם חתומים ע"י עו"ד נוטריון.
  • הגשת בקשה לקהילה היהודית – לאחר איסוף המסמכים ותרגומם יש להעביר את כלל החומרים אל הקהילה היהודית בעיר הבירה ליסבון, אשר היא הסמכות הבלעדית להמשך התהליך. מדובר בתהליך אשר עלול לקחת זמן מה, אולם במידה ואתם עובדים עם חברה מקצועית לתחום ניתן להבטיח כי התהליך יעבור מהר יותר.
  • אישור הזכאות – לאחר בחינת החומרים ע"י הקהילה היהודית, תוכלו לקבל אישור עקרוני להמשך תהליך האזרחות. יחד עם זאת,לעיתים מתגלים קשיים וזאת לאור אי מילוי נכון של הטפסים הרבים, ועל כן חשוב מאוד לבדוק היטב כי אתם מעבירים מסמכים מתורגמים ושלמים, וזאת על מנת לקבל את האישור העקרוני בהקדם האפשרי.
  • בחינה אצל הרשויות – לאחר קבלת האישור העקרוני מהקהילה היהודית הבקשה שלכם תועבר לרשויות בפורטוגל, כאשר לרוב מדובר בהליך אשר אורך כשנה וחצי עד שנתיים, וזאת לאור העומס אשר מוטל על הרשויות. לאחר קבלת האישור, תוכלו לקבל את הדרכון כמו גם האזרחות, ולצאת לדרך חדשה.
אירופית

מעוניין להוציא אזרחות אירופאית? באמצעות איזי נשיונטלי זה אפשרי

חברת איזי נשיונטלי נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור ניסיון עשיר בליווי של ישראלים אשר זכאים להוצאה של אזרחות אירופאית. באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו לקבל ליווי אישי לכל אורך התהליך,כמו גם בדיקת זכאות וכן מילוי המסמכים וזאת על מנת לזרז את התהליך בהקדם האפשרי. למידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com או במספר 03-7448834.

מאמרים באותו נושא