הגשת תביעת ביטוח – מורה נבוכים

שגרת החיים שלנו עלולה להיפגע בשל אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, העלולים להותיר עלינו רושם הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית. בשל כך, אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח מתאימות, שנועדו לספק להם רשת ביטחון כלכלית עם קרות האירוע הביטוחי. בכדי לממש את פוליסת הביטוח, עלינו יהיה להגיש תביעה בהתאם – הנה לפניכם המדריך בנושא

 

פוליסות ביטוח – רשת ביטחון כלכלית

אירועים פתאומיים ובלתי צפויים הם חלק משגרת החיים שלנו וביניהם, גם אירועים לא כל כך נעימים, כמו תאונות, פציעות ומחלות, אשר מלבד השפעתם על מצבנו הבריאותי, כרוכים גם בהשפעה על מצבנו הכלכלי, הן בשל הפגיעה בכושר ההשתכרות והן בשל ההוצאות הרפואיות השונות.

בכדי לצמצם את השפעתם של אירועים אלו על שגרת החיים שלנו, אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח מתאימות, המהוות מעין רשת ביטחון כלכלית, כאשר עם קרות האירוע הביטוחי, ישולם למבוטח סכום פיצוי קבוע ומוגדר מראש.

 

כיצד ניתן לממש את פוליסת הביטוח שרכשנו?

כיום, ניתן לרכוש פוליסות ביטוח מתחומים שונים ומגוונים – רכוש, בריאות, חיים ועוד ובכדי לממש את הפוליסה עם קרות האירוע הביטוחי, עלינו יהיה להגיש תביעת ביטוח בהתאם. היות וחברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הכספים המגיעים לנו, הרי שפעמים רבות מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד בקיא בתחומי תביעות ביטוח.

 

מהן הסיבות העיקריות לדחיית תביעת הביטוח?

דחיית תביעת הביטוח על ידי חברת הביטוח, יכולה להתרחש בשל מגוון סיבות, כאשר העיקריות מביניהן הן: אי זכאות על פי תנאי ו/או חריגי הפוליסה; מסירת מידע כוזב / לא מדויק בעת ההצטרפות אל הביטוח; אי עמידה בתשלומי הפרמיה; הגשת תביעה באופן לא נכון ועוד.

 

הגשת תביעת ביטוח – כדאי לדעת

את ההודעה על האירוע הביטוחי חשוב להגיש סמוך ככל האפשר למועד התרחשותה ולברר ככל האפשר מהם התנאים והחריגים המופיעים בפוליסה והאם המקרה שקרה לכם אכן מכוסה במסגרת הפוליסה. לאחר מכן, ניתן יהיה להגיש את תביעת הביטוח עצמה.

את תביעת הביטוח ניתן יהיה להגיש לרוב באופן מקוון, כאשר אל התביעה חשוב לצרף את כלל התיעודים והמסמכים הרפואיים הרלוונטיים, באופן התומך בבירור בטענותיכם ומוכיח מעל לכל ספק את מהות הנזק שנגרם לכם. אמנם חלה עליכם חובה לשתף פעולה עם נציגי חברת הביטוח ויחד עם זאת, כדאי יהיה לשקול היטב את תשובותיכם והמסמכים שאתם מספקים.

 

הגשת תביעת ביטוח עם עו"ד מקצועי

על מנת למצות את זכויותיכם המגיעות לכם על פי תנאי פוליסת הביטוח, מומלץ יהיה להגיש את תביעת הביטוח עם עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום, הבקיא בתהליך הגשת התביעה, והמונחים המקצועיים הרלוונטיים, באופן שיעלה את סיכויי הצלחת תביעת הביטוח שלכם.

 

לסיכום

כמעט לכל אחד מאיתנו יש פוליסת ביטוח כזאת או אחרת ועם קרות האירוע הביטוחי, עלינו יהיה להגיש תביעה בהתאם, למימוש הזכויות המגיעות לנו. היות וחברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את כספי הפיצויים, ובלא מעט מקרים אף דוחות את התביעה, ההמלצה הרווחת היא להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בתביעות ביטוח.

הגשת תביעת ביטוח

מאמרים באותו נושא