מהו הגובה המקסימלי של פיצוים בתביעה סיעודית

ביטוח סיעודי ככל ביטוח קיים על מנת להיות מוכנים לכל רגע בו יקרה משהו, לעת זקנה כל פציעה ואף קלה עלולה לגרום לאותו האדם להפוך לסיעודי בין רגע

ולזה אנו מבטיחים שקט ברכישת הביטוח.

הביטוח הסיעודי מקנה למבוטחיו סיוע כלכלי בעת הצורך על פי חישובים שונים, המשיכו לקרוא עוד אודות ביטוח סיעודי ותביעתו במקרה הצורך.

 

מהו ביטוח סיעודי?

בהגיענו לגיל זקנה רוב האנשים הינם הופכים לסיעודיים אם רצו בכך או לא, כמובן שקיימת קרן הפנסיה המספקת קצבה חודשית מהכסף שחסכנו כל השנים אך במקרים מסוימים בהם יש הוצאות גדולות יותר על ליווי וטיפול צמוד, התאמה של ריהוט או מכשירים בבית, נסיעות לטיפולים וכו' הקצבה מקרן הפנסיה אינה מספקת באופן מלא ועל כך קיים ביטוח סיעודי.

 

איך מקבלים את הזכויות מהביטוח הסיעודי?

במידה והנכם מבוטחים בכל ביטוח סיעודי והגיע הרגע בו אתם זקוקים לעזרתו יש לתבוע את הביטוח לקבלת העזרה הכלכלית שהובטחה. בזמן התביעה מומלץ וחשוב לשכור עורך דין תביעות ביטוח. כן הביטוח הוא כאן בשבילנו ולא סתם אנו משלמים את הפוליסה אלא בשביל רגעים כאלה, אך לא תמיד זה כל כך פשוט. צריך למלא טפסים, לספק הוכחות ועוד תהליכים שונים שעו"ד יוכל להקל עליכם איתם מאוד.

 

תביעת הפיצוי מחברת הביטוח

ברכישת פוליסה הנכם חותמים על התנאים והקריטריונים שרק אם תעמדו בהם תקבלו את הסיוע המגיע, עו"ד תביעות ביטוח מכין את התביעה ובכך מבין אם כלל יש עילה לתביעה והזכויות המפורטות מתאימות למצבכם, הפיצוי מחברת הביטוח אמור לכסות את הוצאות הטיפולים וההליכים השונים בבית החולים והוצאות עבור טיפול. גובה הקצבה משתנה בין מבוטחים בהתאם לפרטי התביעה והמצב הסיעודי הוא מתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם מעל עשרת אלפים שקלים.

 

תנאים לקבלת הפיצוי מחברת הביטוח

התנאים הינם משתנים בין החברות והפוליסות ולכן יש לשים את הדגש ותשומת לב גם בחתימה על הפוליסה עצמה למרות שאין לדעת מה יקרה בעוד כך וכך שנים. לאחר הגשת התביעה חברת הביטוח בוחנת את המצב לגופו, לעיתים אף מקלה על התנאים בהתאם למצב תפקודי של אותו אדם סיעודי – בדרך כלל ברוב הפוליסות והחברות אדם שמוגבל בביצוע פעולות יומיות חיוניות כמו שכיבה וקימה, מקלחת עצמית, אכילה ושתייה ועוד יקבל את הפיצוי המגיע לו.

 

מתי אפשר לרכוש פוליסת ביטוח סיעודי?

ניתן לרכוש פוליסת ביטוח סיעודי כבר מגיל 18 עבור עת זקנה, גובה הקצבה שתתקבל במקרה הצורך וגובה התשלום החודשי של המבוטח ישתנה על פי הגיל בו נרכשה הפוליסה.

 

לסיכום

ביטוח סיעודי עבור יום המחר יכול להיות מועיל במקרה הצורך בפן הכלכלי, במקרה שאדם קרוב אליכם הפך לסיעודי אנו ממליצים להיעזר בשירותיהם של עו"ד לתביעות ביטוח על מנת להבטיח פיצוים הוגנים ומתאימים למצב אליו נקלעתם.

פסיקה משפטית

 

מאמרים באותו נושא