מקימים מסעדת בשרים חדשה? מספר פרטים שאסור לשכוח

ערכנו פגישה עם מומחים בתחום המסעדנות כדי להציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שכדאי לדעת רגע לפני שמקימים מסעדת בשרים חדשה. אם הגעת לכאן, סביר להניח שכבר שנים אתם חולמים להקים מסעדת בשרים חדשה והחלטתם שהגיע הזמן להגשים את החלום. קודם כל, ברכות!

עכשיו אנחנו מבקשים מכם לעצור לרגע את ההתרגשות (מצטערים לכבות אתכם).
רגע לפני שתחשבו על השם של המקום ועל המיתוג, אתם צריכים לקרוא את המדריך שלנו, בו תגלו מהם הפרטים שאסור לכם לשכוח וחובה עליכם ליישם.

 

פרט ראשון – תבדקו מהם הבשרים האהובים ביותר על הישראלים

הפרט הראשון שאתם חייבים לעשות לפני שאתם מתחילים בשלבי ההקמה או רכישה של המקום הוא לערוך סקר שוק. במהלך הסקר, אתם צריכים לבדוק מהם הבשרים האהובים ביותר על הישראלים.

הרי סביר להניח שאתם רוצים שתהיה לכם הכנסה גבוהה, וכדי שתוכלו להגיע ליעד הזה – אתם צריכים לדעת מה מתאים שתמכרו. אם המסעדה שלכם תציע בשרים שפחות מתאימים לחיך הישראלי, אתם צפויים למצוא את המסעדה שלכם מלאה במקררים מלאי בשר. לעומת זאת, אם תערכו סקר שוק מקיף, תוכלו לפנות לקהל היעד שלכם ולמקסם רווחים.

 

פרט שני – תבדקו מהם הגרילים האיכותיים ביותר

זה נכון שבחירה של בשר צריכה להיעשות עם מחשבה מראש, אבל המומחים שלנו אומרים שלא על הבשר לבדו. מה זה אומר? זה אומר שאתם יכולים לקנות בשרים איכותיים ביותר שמתאימים לקהל היעד, אבל אם תכינו אותם על גריל שאינו איכותי, אתם צפויים לקבל בשר באיכות בינונית ומטה.
כדי שתוכלו להיות בטוחים שמהמטבח של המסעדה שלכם יוצאים הבשרים האיכותיים ביותר, אתם צריכים לקנות את הגרילים של וובר. לחברה זו יש גרילים שמתאימים למסעדות בין היתר, בגלל הסיבות הבאות:

 

חומרים איכותיים

הגרילים של וובר עשויים מחומרים איכותיים, כך שהגרילים מחזיקים לזמן ממושך

 

גדולים ורחבים

לוובר יש גרילים גדולים ורחבים, כאלו שאפשר להכין בהם כמות גדולה של בשרים

 

קלים לניקוי

ניתן לנקות את הגרילים של וובר בקלות וללא מאמץ

אם אתם מעוניינים בקניית גריל של וובר, לחצו על הקישור הבא- grill.co.il.

 

פרט שלישי – תחשבו על קונספט ייחודי

כעת, כשיש לכם בשרים איכותיים שתואמים לקהל היעד וגרילים איכותיים שמחזיקים מעמד לזמן ממושך ומאפשרים לכם להכין את הבשרים על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לחשוב על קונספט ייחודי, אם אפשר, תחשבו על קונספט שעדיין לא קיים בארץ.

הקונספט הוא החלק האחרון בכל החבילה הזו שיגרום ללקוחות שלכם להעדיף את המסעדה שלכם על פני אחרת.
אם אתם לא בטוחים שיש לכם קונספט ייחודי, תמיד אפשר לשאול חברים וקרובי משפחה אם יש להם רעיון (ולתגמל אותם בארוחת בשרים מפנקת לאחר שהמסעדה תיפתח).

מאמרים באותו נושא