יועץ פיננסי בכיר – מה הוא מסוגל לעשות עבורכם?  

יועץ פיננסי בכיר הוא בעל מקצוע שיש לו ידע וניסיון רב בעולם העסקים. זה יכול להיות על בסיס רקע מקצועי בתחום הבנקאות, התאגידים, ייעוץ כלכלי לחברות, ראיית חשבון ועוד. אבל יועץ פיננסי בכיר צריך לדעת איך לתת ללקוחות שלו ליווי ייעוץ והדרכה בתחום הפיננסים, כדי לעזור להם להגיע ליעדים פיננסיים שונים, בין אם מדובר על שיפור המצב הקיים, איזון המצב הפיננסי של הארגון, או צמיחה והתפתחות של הארגון.

אז אילו סוגי שירותים אפשר לקבל מיועץ פיננסים בכיר?

 

יועץ פיננסי לכתיבת תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית היא אחד השירותים החשובים הראשוניים הניתנים על ידי יועץ פיננסי. בין אם אתם מנהלים ארגון ותיק ובין אם אתם עוסקים כרגע בהקמה של עסק, תוכנית עסקית טובה יכולה לעזור לכם להתוות יעדים פיננסיים רצויים לארגון ולסמן את הדרכים השונות להגיע ליעדים אלה.

יועץ פיננסי מסייע בעריכת תוכנית כזאת, אך גם בהתוויית הדרך באופן מתאים לאופי הארגון, כדי להבטיח שהדרך להשגת היעדים תיעשה באופן אופטימלי, תוך התאמה מושלמת לצרכי הארגון ויכולותיו.

 

ייעוץ פיננסי ליציאה ממשבר

עסקים רבים, ארגונים וחברות, נקלעים למשברים כלכליים באופן טבעי, ,לעיתים תכופות. זה יכול לקרות בגלל משבר במשק, בגלל מצב בטחוני רעוע, או בגלל משבר אישי, של בעלי הארגון, ניהול כושל, התווית יעדים לא נכונה ועוד.

מה שחשוב הוא, שכמעט תמיד אפשר לצאת מהמשבר, בתנאי שיש לכם אפשרות להסתכל על המצב בעיניים אובייקטיביות, אופטימיות וענייניות.  הצרה היא, שקצת קשה להתייחס לדברים בצורה עניינית ואופטימית, כשאתם נמצאים עמוק בתוך משבר, שמאיים על העסק שלכם.

לכן, יועץ פיננסי בתקופות משבר הוא שירות חיוני, שיכול להביא נקודת מבט רעננה ועניינית, כדי להוציא את העסק מהמשבר שבו הוא נתון וגם להציע דרכים חדשות להתנהל, כדי למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד.

 

חיסכון כספי

שירות של יועץ פיננסי בכיר עולה כסף. על כך אין ויכוח. אבל ההשקעה הכספית שלכם בשירותי היועץ צפויה להחזיר את עצמה במהירות, כי מדובר על יועץ שתפקידו להציע לכם דרכים לייעול המערכות, להתנהלות נכונה ובריאה יותר, אשר בשורה התחתונה – צפויה לחסוך לכם הרבה כסף. יש להניח כי שירותיו של יועץ פיננסי בכיר יכולים לחסוך לכם בערך פי 10 מהסכום הראשוני שתשקיעו, כדי לשלם עבור השירות.

 

איתור משקיעים

תוכניות עסקיות רבות כוללות איתור של משקיעים שיכולים להזרים את הממון הדרוש כדי להקים את העסק, לתמוך בארגון, או לרכוש ציוד דרוש לצורך פרויקט ספציפי, או צמיחה של העסק. יועץ פיננסי בכיר יכול לסמן עבורכם את סוג המשקיעים הדרוש לכם, את אופי החוזה ביניכם לבין המשקיעים ואף לעזור לכם לאתר משקיעים פוטנציאליים מתאימים.

 

לסיכום, יועץ פיננסי בכיר הוא שירות שכל עסק, ארגון וחברה חייבים לעצמם. ומה אתכם? צרו קשר למידע נוסף!

 

איור של תרשים זרימה
איור של תרשים זרימה
מאמרים באותו נושא