מתי צריך להשתמש בשירותיו של עורך דין גירושין

עורך דין גירושין, הוא עורך דין המתמחה בכל עולם ענייני המשפחה, הנישואין והגירושין, ובכל הפעולות המשפטיות והפרוצדורות היוצאות מכך.

עורך דין גירושין נוגע במגוון תחומים רחב, שהינם התחומים שהכי יקרים ללבנו – ילדים ומשמורת, ממון ונכסים, מזונות ועוד.

עורך דין גירושין, יכול לייצג אתכם כאשר מדובר במשא ומתן והליך מחוץ לבית המשפט, וכן כאשר מדובר בהליך משפטי בו יש לכם צורך בייצוג משפטי של עורך דין.

לפניכם כל מה שחשוב לדעת על מתי צריך להשתמש בשירותיו של עורך דין גירושין.

 

באיזה תחומים עוסק עורך דין גירושין?

עורך דין גירושין, הוא עורך דין לענייני משפחה המתמחה בכל עולם הנישואין, גירושים, מזונות, משמורת וכל מה שיוצא בזאת. מכך ברור שהתחומים שעורך דין גירושין עוסק בהם הם רבים ורחבים, ונוגעים לתחומים בעצם הכי רגישים וחשובים בחיים שלנו, כמו על משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש בין בני הזוג ועוד רבים. עורך דין גירושין גם מבצע גישורים עבור בני זוג שבוחרים להתגרש, כדי לסגור הסכם גירושין ששני הצדדים יסכימו עליו, ומחוץ לכותלי המשפט.

 

מתי נצטרך להשתמש בשירותיו של עורך דין גירושין?

ייעוץ משפטי וקבלת מידע

עורך דין גירושין, יכול להיות יעיל ואפקטיבי עבורנו במיוחד בשלבים הראשונים, של היוודעות לעולם הגירושין המסועף שאיננו מודעים אליו עדיין. עורך דין גירושין יוכל להסביר לכם מה עומד לקראתכם, מה השלבים שעומדים להיות בדרכיכם ומה האפשרויות השונות שעומדות לפניכם בכל הנוגע לביצוע הסכם הגירושין וחתימה על חלוקת הרכוש, המשמורת והמזונות.

 

ייצוג משפטי בהליך גירושין, או תביעות שונות

רבות, הליכים של גירושין שלא נסגרים בגישור או באופן וולונטרי בין בני הזוג ומסתבכים בדרך, מגיעים גם לבית משפט, שקובע בסוף התהליך מה הם תנאי הגירושים, מכל הבחינות – כלכלית, מזונות, משמורת ועוד. במקרים כאלה, כל אחד מבני הזוג יצטרך ייצוג ועורך דין צמוד שילווה את התהליך, וגם כאן נכנס לתמונה עורך דין לענייני גירושין. גם בתביעות שונות וערעורים על המזונות שנקבעו וכדומה, הכתובת אליה נפנה היא עורך דין לגירושין.

 

גישור

מרבית עורכי הדין לענייני גירושין ולענייני משפחה כיום, מבצעים גם הליכים של גישורים בין בני הזוג. בהליך גישור, בני הזוג בעצם מנסים לנסח יחד עם עורך הדין, שמשמש כצד שלישי וניטראלי, הסכם גירושין שהם שניהם יכולים לחתום ולהסכים עליו. מדובר בהליך מאד פופולרי כיום, שחוסך את עלויות המפשט וחוסך מבני הזוג את הצורך לשכור עורכי דין ולהילחם בבית משפט.

 

הסכמי ממון

עורך דין לענייני גירושין וענייני משפחה, הוא גם העורך דין אליו נפנה כדי לערוך ולחבר הסכם ממון לפני החתונה. הסכמי הממון קובעים את התנאים והחלוקות שייכנסו לתוקף במידה ובני הזוג יבחרו להיפרד ולהתגרש, כך שאלה מנוסחים יחד עם עורך דין, שצריך לחתום עליהם כדי שייכנסו לתוקף ויוגשו.

 

ציוד משפטי
ציוד משפטי
מאמרים באותו נושא