חשוד בהלבנת הון? מה כדאי לעשות

חוק איסור הלבנת הון נחקק בשנת 2000 בישראל כחלק מהמאבק בהלבנת הון ומאבק למגר הלבנות הון.

אם אתם חשודים בהלבנת הון דעו כי יש דרך להיחלץ מכך, על ידי סיוע צמוד של עורך דין מומחה לעבירות כלכליות כגון עורך דין מנשה סלטון.

גם אם אתם חשודים בעבירות מורכבות של הלבנת הון, תוכלו להיות מיוצגים על ידי עורן דין מנשה סלטון שיסייע לכם לצאת מהבוץ.

במאמר זה יפורט כל מה שכדאי לעשות אם וכאשר אתם חשודים בהלבנת הון.

 

הלבנת הון – מה זה אומר

הלבנת הון היא למעשה פעולה שנעשתה ברכוש, שמקורו בפשיעה (למשל סחיטה, הימורים, סחר בסמים, שוחד, מעילה, גניבה ועוד), כדי להסתיר את מקור הרכוש, את זהות הבעלים של הרכוש, את מיקום הרכוש או כדי להכין את הרכוש לשימוש חוזר. הלבנת הון בעצם כוללת שלושה שלבים רשמיים:

  1. שלב ההשמה: הכסף שמקורו בפשיעה כלשהי מוחדר למערכת הכלכלית
  2. שלב הריבוד: מתבצעות פעולות שמטרתן לטשטש את מקור הכסף
  3. שלב ההטמעה: הכסף נמשך בצורה חדשה, מולבנת, בשביל לשמש את מבצע הפשע, וכעת מבצע הפשע יכול להראות שמקור הכסף הוא מקור לגיטימי ולא בפשיעה כלשהי.

 

מה ניתן לעשות אם אני חשוד בהלבנת הון

אם ביצעת פשע הלבנת הון, דע כי תוכל להיעזר בעורך דין המומחה לעבירות כלכליות כגון עורך דין מנשה סלטון, שיוכל לסייע לך בייצוגך ולאורך כל ההליך המשפטי. במקרים הבאים תוכל לקבל סיוע, אך כמובן גם במקרים רבים נוספים:

  1. הרשויות תפסו את הרכוש או חשבון הבנק של החשוד, על יסוד חשד למעורבות בהלבנת הון
  2. המדינה מבקשת לחלט את רכוש החשוד משום שרכוש זה, לפי טענת המדינה, הושג מביצוע עבירות.
  3. בעת שימוע לפני הגשת כתב אישום בעבירה של הלבנת הון.

בכל מקרים אלו ועוד תוכל לקבל סיוע משפטי מלא על ידי עורך דין מומחה לעבירות כלכליות. כדי לקבל מידע נוסף, ניתן לקרוא באתר: https://www.salton.co.il

 

כיצד לבחור עורך דין הלבנת הון

איך תדעו איזה עורך דין מתאים לכם במידה והסתבכתם ואתם חשודים בהלבנת הון? חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון, המלצות, ידע רב וותק בעולם המשפט. בנוסף, יש לוודא שעורך הדין שאתם בוחרים מומחה לעבירות כלכליות ובייחוד לעבירות הלבנת הון. עורך דין מנשה סלטון סייע ללקוחות רבים בענייני הלבנת הון ויוכל לייצג אתכם מבחינה משפטית כך שתדעו שאתם בידיים טובות.

 

לסיכום

חשד בעבירות הלבנת הון אינו דבר קל ופשוט ולכן חשוב להיעזר באיש המקצוע המתאים בכל הנוגע למשפט, שימוע, ועוד. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לפנות לעורך דין מומחה לעבירות כלכליות ולהלבנות הון בפרט, כדי לוודא שאתם בידיים טובות ושתזכו לייצוג ראוי.

 

פטיש
פטיש
מאמרים באותו נושא