הסכם גירושין ללא עורך דין

כאשר אנו מתחתנים אנו חושבים כי נחייה לנצח ליד אותו אדם ולא ניפרד לעולם.

אך אז המציאות טופחת לנו על הפנים ואנו מגלים כי לא הכול ורוד בחיי הנישואים.

אולי לא ידעתם זאת אך סביב 30% מהזוגות מתגרשים בשלב זו או אחר.

אם אתם מתגרשים ההמלצה שלנו היא לנסות ולסיים את הדברים יפה וללא ריב ומדון.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי הסכם גירושין הוא דבר חשוב ביותר מכיוון שהוא מסדיר את היחסים בצורה היפה ביותר בין שני בני הזוג.

אתם צריכים לדעת כי כיום אפשר לחתום על הסכם גירושין ללא עורך דין ומה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל עובדות סוציאליות בבתי המשפט לענייני משפחה.

כיום העובדות יסייעו לכם להגיע להסכם ששני הצדדים יצאו נשכרים ממנו וזאת ללא ריבים מיותרים ודם רע.

 

חשבו על הילדים בעת עריכת ההסכם

בהסכם יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון אך הדבר החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת זה לערוך הסכם שיתחשב בילדים. המחשבה על הילדים משמעה קודם כל שאתם צריכים להוריד למינימום את הוויכוח ביניכם. עוד אתם צריכים לחשוב על השאלה איך להסביר לילדים את הגירושים בצורה היפה ביותר שיש. לצד זאת אתם צריכים להבין כי עליכם להגיע להסכמה עם הצד השני וכך למנוע ריבים מיותרים אשר יפגעו בכם ובילדים שלכם. ככל שתחשבו יותר על הילדים כך ההסכם יהיה יותר טוב לשניכם וגם לילדים שלכם וזה שווה המון. לכן שימו לב למידת הלהט שמתלווה להסכם ונסו להוריד למינימום את הכעס שיש בין בני הזוג.

 

מזונות – הדבר החשוב ביותר בהסכם גירושין?

יש עוד הרבה דברים חשובים בתחום של הסכם גירושין אך אם יש לכם ילדים הדבר אולי החשוב ביותר פרט למידת הריבים שיש לכם עם הצד השני זה השאלה אילו מזונות תשלמו. עליכם לדעת כי שאלת המזונות היא קריטית בתחום הגירושין וזה משהו שאסור לזלזל בו. המזונות נגזרים מהשאלה כמה כל צד בגירושין מרוויח כאשר כיום נהוג שאם יש משמורת משותפת אזי גם האישה יכולה לשלם מזונות. עוד דבר שמשפיע על עלות המזונות זה השאלה כמה הוצאות יש על הילדים. עליכם לדעת כי מזונות משלמים כל חודש עד גיל 18 או 21 תלוי בהסכם שלכם ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

קבעו את המשמורת כך שתתאים לשני הצדדים

כבר הזכרנו את המילה משמורת וכעת נרחיב עליה. עליכם לדעת כי המשמורת היא דבר חשוב ביותר ויש לה השפעה גדולה על היחסים לאחר הגירושין. כל צד רוצה שהילדים יהיו אצלו כמה שיותר זמן אך אנו חייבים לציין כי אתם צריכים למצוא את דרך הפשרה ולמצוא משמורת אשר תתאים לשני הצדדים כך שהילדים יהיו גם אצל האם וגם אצל האב.

 

חתימה על מסמך

מאמרים באותו נושא