האם ניתן להכניס את הוצאות החתונה להוצאות העסק וכיצד?

בתור בעלי עסקים בישראל יש לכם המון פריווילגיות שאתם זכאים להן מתוקף החוק.

אבל אחת מהפעילויות הכי חשובות, שיכולה לשרת אתכם כמעט בכל רגע נתון בחיים, היא האפשרות להצהיר על הוצאות, ולקבל עליהן החזרי מיסוי בהתאם לגובה ההכנסות השנתי שלכם.

ולכן בעלי עסקים רבים, מנסים לעשות את כל מה שאפשר על מנת להכניס הוצאות מכל תחום חיים שהוא, כולל אירועי החתונה, רק בשביל לחסוך קצת בעלויות.

 

איך ניתן להכניס הוצאות חתונה להוצאות עסק?

אם אתם רוצים להכניס הוצאות חתונה להוצאות העסק, אתם צריכים לפעול בזהירות המהיר הבית אבל יש לכם דרכים לעשות זאת. בדרך כלל בעלי העסקים בישראל בוחרים להכניס הוצאות חתונה להוצאות העסק, בארבעת המישורים הבאים:

 

הוצאות ביגוד לחתן או לבני המשפחה –

יהיה קשה מאוד להוכיח כי יש קשר בין הנזק שלכם לבין רכישה של שמלת כלה. אבל קל יותר להוכיח רכישה של חליפות, נעליים או בגדים לבני המשפחה השונים שרוצים לקחת חלק באירוע. כמובן אם מדובר על עסק שסובב סביב עולם האירועים, יהיה לכם הרבה יותר קל להכניס הוצאות ביגוד לחתונה.

 

הוצאות נסיעות ביום החתונה –

בדיוק כמו שאתם רוצים לדאוג לנסיעות במהלך שגרת היומיום בעבודה שלכם, כך אתם יכולים לדאוג גם לתיעוד על הוצאות נסיעה ביום החתונה ולהציג אותו כחלק מהעסק. במיוחד אם מדובר על שירותי השכרת רכבים, שיכולים להתאים לצרכים שונים של בית העסק שלכם.

 

הוצאות על קייטרינג –

כאשר מדובר על הוצאות קייטרינג, אתם צריכים להבטיח שההוצאות יתאימו לפרופורציה של בית העסק שלכם. שירותי הסעדה למאות אנשים, הנרשמים על עסק קטן אחד, עלולים לעורר חשד אצל אנשים רשויות המס ולכן ממש לא מומלץ לעשות זאת.

 

הוצאות על ציוד עיצוב ומתנות לאורחים –

אם שאתם קונים ציוד לרחבה, אטרקציות לחתונה או מתנות לאורחים, יכול מאוד להיות שתצליחו להוכיח כי המתנות הללו קשורות לבית העסק שלכם. במידה וכן, ניתן להחשיב אותם כהוצאות של העסק.

 

אם יש לכם הזדמנות – תנצלו אותה

אומנם צריך להתנהג בזהירות המיטבית, ולא לנצל יתר על המידה את טוב ליבם של אנשים רשויות החוק בישראל. אבל אם אתם בוחרים להכניס אותה עוד חתונה להוצאות העסק, יכול מאוד להיות שתצליחו לחסוך כמה אלפי שקלים טובים על תכנון החתונה שלכם.

 

ביגוד  כל עוד לא מדובר על שמלת כלה, תוכלו להכניס הוצאות ביגוד להוצאות העסק.
נסיעות  במיוחד כשמדובר על השכרת רכב ליום החתונה, ניתן להגדיר זאת כהוצאות עסק במידת הצורך.
מזון והסעדה  שירותי קייטרינג יכולים להיות רלוונטיים בתור הוצאות עסק, ככל שמדובר על קנה מידה שמתאים לעסק שלכם.
עיצוב ומתנות  רכישת מתנות או רכישת ציוד לעיצוב האולם, תאפשר לכם לקבל החזרי מס במידת הצורך.

 

מגדלים של מטבעות

מאמרים באותו נושא