הלבנת הון בעידן המודרני

כל אזרח במדינה מודע היטב לעובדה שלעסוק בסחר בסמים זו עבירה חמורה ופלילית, אך עובדה היא שעדיין יש אנשים שבוחרים לעשות זאת. מעבר לכך שאותם אנשים סוחרים בסמים, פוגעים באחרים ומרווחים על כך כסף, לרוב הם גם יהיו מעורבים בעבירה חמורה נוספת והיא: הלבנת הון. אדם שמרוויח את כספו מסחר בסמים יצטרך בסופו של דבר, כשהוא מפקיד את הכסף בבנק, להסביר מה מקור הכסף וזו הסיבה שבגללה הוא יפנה לעבירות הלבנת הון. למעשה, עבירה של הלבנת הון עוסקת בטשטוש מקור הכספים שכן מקור הכספים הוא בעבירות ובפועלות שאינן חוקיות. לצערכם הרב זה נשמע לכם מוכר כי ברור לכם שגם אתם עברתם עבירה חמורה בתחום הזה? זומנתם לחקירה בגין הלבנת הון וכעת אתם תוהים מה תוכלו לעשות? אם כך, חשוב שתדעו שמדובר על עניין מורכב וחמור ביותר. עבירות הלבנת הון, על פי החוק, הן עבירות שאתם עלולים לקבל עליהן גם עונש של עד 10 שנות מאסר בפועל ולכן חשוב ביותר לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להגן על עצמכם.

עורך דין הלבנת הון – הדרך שלכם להגן על עצמכם

בין אם אתם אשמים במה שמנסים להאשים אתכם ובין אם אין לכם כל נגיעה לדבר ומישהו פשוט מנסה להפיל עליכם תיק, חשוב שתדעו שאתם לא יכולים לוותר על שירותיו של עו"ד המתמחה בתחום הזה. עו"ד הלבנת הון מכיר את התחום הזה ויש להניח שאם הוא עוסק בו מזה שנים, הוא כבר טיפל בתיקים הדומים לתיק שלכם. מעבר לכך שלא כדאי לכם לוותר על שירותיו של עו"ד מוביל בענף הזה, יש משמעות גם לשאלה באיזה שלב תתקשרו אליו. אין כל טעם לדחות את הפניה לעו"ד הלבנת הון שכן ככל שתערבו אותו בפרשייה בשלב מוקדם יותר, כך הוא יוכל לסייע לכם בצורה יותר טובה. עורך הדין שלכם יוכל לתדרך אתכם עוד לפני שאתם מתחילים את חקירתכם הראשונה שכן זו הזכות שלכם, אז מה פתאום שתוותרו על מה שמגיע לכם? יתרה מכך, כמובן שעוה"ד גם ילווה אתכם לכל אורך ההליך המשפטי, מה שיעזור כמובן למזער את הנזק הצפוי.

 

עורך דין שמביא איתו הרבה מעבר לניסיון

אין ויכוח על כך שכאשר אתם מחפשים לכם עו"ד לענייני הלבנת הון הניסיון חשוב, אך זו לא הפונקציה היחידה שצריכה להנחות אתכם בבחירת איש המקצוע שלכם. חשוב לא פחות לברר האם יש לו מוניטין בתחום הזה או לא, מה חושבים עליו לקוחות האחרים והאם הוא ניצח בעבר תיקים עבור הלקוחות שלו. לעוה"ד שלכם יש תפקיד מהותי בכל התהליך הזה ולכן עדיף יהיה לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר שקיים. אתם תראו שלא תצטערו אם תשקיעו בחיפוש אחר עוה"ד הטוב ביותר שקיים, ויפה שעה אחת קודם.

מאמרים באותו נושא