יש לכם רטיבות בדירה בגלל השכנים? כדאי שתקראו את זה

דיירים שמתגוררים בבנייני מגורים יודעים שהם עשויים לחוות מפגעים שחודרים מדירה אחת לאחרת. מדובר לעיתים במפגעי רעש, זיהום אוויר ונזקי מים. סדרת מדריכים מקיפה שהעלינו לרשת בנושא, תעסוק בכל פעם במפגע אחר ותסביר מהי ההתנהלות הנכונה בכל תרחיש. הפעם נציג בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתכירו בנוגע לרטיבות שבאה לידי ביטוי בעקבות הדירה של השכנים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתדעו מה עליכם לעשות.

 

הקדמה – כך נגרמים נזקי הרטיבות

נזקי רטיבות שמתקיימים בעקבות דירה של השכנים, עשויים לבוא לידי ביטוי בעקבות נזק לאיטום, חור או בלאי בצנרת המים. תרחיש מסוג זה עשוי להוביל לנזילה של מים מתקרת הבית. אנשים שלא קוראים מדריכים מקצועיים כמו זה, עשויים לחשוב שמדובר בנזילה שקשורה לדירה שלהם.

אתם מבינים בשלב זה שמדובר בנזק רטיבות שבא לידי ביטוי בעקבות השכנים והוא עשוי להוביל לנזק ניכר ברכוש, בתשתיות ובבריאות שלכם ושל כל בני הבית. שכן, זה ידוע שרטיבות גורמת להתפתחות של עובש שפוגע במערכת הנשימה.

הקדמה – כך נגרמים נזקי הרטיבות

גיליתם נזקי רטיבות? עליכם לפנות לגורמים מקצועיים

קשה לאבחן אם מדובר ברטיבות שנובעת מהדירה של השכנים או שלכם. לכן, תצטרכו בתור התחלה להסתייע במומחה צנרת שיבדוק את מקור הנזילה. מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי מצד עורך דין נזקי צנרת אם תגלו בשלב מאוחר יותר שמדובר בנזקים שנגרמו בעקבות תקלה שנוגעת לשכנים. שכן, זה יוכל לסייע לכם בהליך.

 

הסיבות שמובילות להסתייעות מצד עורך דין

נהוג לפנות לעורך דין לנזקי צנרת, כדי שניתן יהיה לתבוע את הפיצויים שמגיעים לכם בהתאם לחוק. שכן, רטיבות בדירה שבאה לידי ביטוי בעקבות תקלה אצל השכנים עשויה להוביל לפגיעות בתחומים הבאים:

  • כלכלית: מדובר בפגיעה המרכזית ביותר, משום שאתם עשויים למצוא את עצמכם ניצבים מול חשבונות מים מנופחים
  • בריאותית: רטיבות עשויה לגרום להופעת עובש ופטריות על גבי הקירות. אלה עשויים לפגוע במערכת הנשימה ובעור שלנו באופן משמעותי
  • אסתטית: אי אפשר להתעלם מהקילופים שמתרחשים על גבי הקירות והעובש שעשוי להתפתח על רהיטים. שכן, אלה פוגעים באופן ניכר במראה הכללי של הבית

הסיבות שמובילות להסתייעות מצד עורך דין

חשיבות ההסתייעות בעורך דין מומלץ

תביעות שבאות לידי ביטוי בעקבות נזקי מים שמתרחשות בעקבות דירה של השכנים עשויות להיות מורכבות. לכן, אתם צריכים להיות בטוחים בכך שתקבלו סיוע מצד גורם מקצועי שיש לו הבנה בתחום המשפטי הזה, לצד מוניטין וניסיון רב שנים. מי שיקבלו ליווי שכזה, יוכלו להעלות את סיכוייהם להצליח בתביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים להם כחוק.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המידע הדרוש בכל הנוגע לרטיבות בדירה שנובעת מצנרת של השכנים. כעת אתם יודעים איך לזהות את המצב וברור לכם שתצטרכו להסתייע בעורך דין מוסמך שילווה אתכם לאורך הדרך, כדי שתקבלו פיצויים.

יש לכם רטיבות בדירה בגלל השכנים כדאי שתקראו את זה

מאמרים באותו נושא
חרקים ביתיים נפוצים
חרקי בית נפוצים: איך לטפל?

בין אם אנו אוהבים זאת או לא, חרקים הם חלק בלתי נפרד מהמערכת האקולוגית שלנו. מנמלים וג'וקים ועד עכבישים ודגי כסף, חרקים ביתיים עלולים להטריד,

קרא עוד »