חושבים לעבוד מחו"ל? קבלו 3 טיפים של רואה חשבון

זה לא סוד, רבים מאתנו תרים לאחרונה אחר אפשרויות העסקה מחוץ לים שיעניקו לנו שקט נפשי ויאפשרו לנו לקבל משכורת גבוהה במטבע זר. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי לסייע למי שמצאו מקום עבודה חדש בחו"ל, ארזו את המזוודה אך טרם התארגנו מבחינה כלכלית. הישארו כאן ותגלו מהם 3 הטיפים שנמסרו לנו על ידי רואה חשבון שמבין עניין בכל הנוגע להכנסות מחו"ל.

 

טיפ מספר 1 – תפתחו חשבון עו"ש מט"ח טרם היציאה מהארץ

עליכם "ליהנות" מקצת בירוקרטיה ישראלית, רגע לפני שתעזבו את הארץ. לכן, עליכם להגיע לסניף הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם ולפתוח חשבון עו"ש מט"ח שיאפשר לכם לקבל את המשכורת ישירות אליו. נציין שבנוסף לכך, תצטרכו גם לדבר עם הבנקאי שלכם שישנה את חיוב המט"ח בכרטיס האשראי ליורו או דולר בהתאם לצורך. כך תחסכו את התשלום לעמלות ההמרה שעשויות לבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק.

חשבון נוכחי

טיפ מספר 2 – תעבדו מול חברה מוכרת ומומלצת בלבד

אי אפשר להעלות מדריך לרשת שעוסק בעבודה מחוץ לארץ מבלי להדגיש את החשיבות שבפנייה לחברה מוכרת. שכן, שמענו לא פעם על מי ש"נפלו" לעוקץ שהתבצע על ידי נוכלים שהקימו חברות שמשכו אליהן עובדים ישראליים.

בירור מעמיק ברחבי הרשת יקנה ביטחון ויאפשר לכם להיות בטוחים בכך שתגיעו למקום עבודה מסודר שיעניק לכם את המשכורת בזמן שנקבע בעת חתימה על החוזה. שימו לב – הדבר נכון לכל סוג עבודה שהיא. זה לא משנה אם אתם צפויים לעבוד מול חברת כוח אדם שתספק לכם עבודה בעגלות או מול חברה בין לאומית שתעסיק אתכם כעצמאיים.

 

זו הדרך להגיע לחברה מומלצת

סביר להניח שבשלב זה יש בידיכם את הפרטים (שם וכתובת) של החברה שתרצו לעבוד מולה. אם כך, עליכם לערוך חיפוש מקיף בגוגל ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיה. אנו מציעים לפעול כך, משום שגוגל הינה פלטפורמה בין לאומית שתאפשר לכם לקבל מידע מקיף שנכתב על ידי מקומיים וזרים כאחד. הימנעו מחיפוש אחר חוות דעת בדרכים אחרות. שכן, אתם עשויים להגיע לאתרים לא אמינים שיציגו בפניכם ביקורות מפוברקות.

חברה מומלצת

טיפ מספר 3 – תפנו לרואה החשבון שלכם על כל שאלה

יישמתם את הטיפים שצוינו לעיל ומצאתם את עצמכם תוהים לגבי עניין מסוים? אם כך, אל תישארו לבד. פנו לרואה החשבון שלכם ותבקשו ממנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. אם מדובר בעניין שנוגע לתחום העיסוק שלו, הוא יוכל להוציא את כל הפרטים הדרושים ולהציג בפניכם את המסקנות שלו.

 

השורה התחתונה

המדריך הנוכחי ריכז את הטיפים שיאפשרו לכם לעבוד מחו"ל בראש שקט מבחינה פיננסית. בשלב זה, נותר לכם רק ליישם וליהנות מהעבודה החדשה ושינוי האווירה שיתלווה אליה.

עובד בחול

מאמרים באותו נושא