כמה יעלה לי לשכור שירותי עו"ד מקרקעין לקניית דירה

עסקאות קניית / מכירת דירה הן בין עסקאות הנדל"ן הנפוצות ביותר בישראל. אחת הדרכים שיעזרו לנו להבטיח עסקה בראש שקט, תוך שמירה מקסימלית על האינטרסים שלנו, היא שכירת שירותי עו"ד מקרקעין מקצועי. כמה יעלה לנו לשכור את שירותיו של עו"ד מקרקעין לקניית דירה?

 

המאפיינים הבולטים של עסקאות קניית דירה

ישראלים רבים, ובעיקר זוגות צעירים בתחילת דרכם המשותפת, חולמים על קניית דירה משלהם ולשם כך, מקדישים את מיטב זמנם וכספם להשגת ההון העצמי הדרוש. לאחר השגת ההון העצמי הדרוש, מומלץ לחפש אחר הדירה המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלכם, לקבל אישור עקרוני מהבנק לקבלת משכנתא ולנהל משא ומתן מול המוכרים.

 

מי צריך עו"ד מקרקעין לקניית דירה?

במציאות הכלכלית המאתגרת בה אנחנו חיים, מחירן של הדירות נמצא במגמת עלייה כבר מזה מספר שנים ובכדי להבטיח את הצלחת העסקה ושמירה מקסימלית על האינטרסים שלכם, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין מקצועי – חיים פרטוש עורך דין מקרקעין המהווים תעודת ביטוח לכדאיות והצלחת העסקה.

 

מה תפקידיו של עו"ד מקרקעין בעסקת קניית דירה?

לעסקת קניית דירה קיימים מאפיינים והיבטים משפטיים רבים ובהתאם לכך, ניתן להצביע על מספר תפקידים בולטים של עו"ד מקרקעין בתהליך עסקת קניית דירה, דוגמת: ניסוח ועריכה של חוזים, בדיקת נסח הטאבו של הדירה, בדיקת מצבה התכנוני וההנדסי של הדירה, ביצוע רישום מקרקעין, דוגמת דיווחים לרשויות המס ורישום הערת אזהרה ועוד.

 

כיצד בוחרים עו"ד מקרקעין לקניית דירה?

החשיבות הרבה של הסיוע והליווי המשפטי של עו"ד מקרקעין מקצועי דורשת מאיתנו לבחור את עורך הדין המקצועי והמומלץ ביותר, אותו נוכל לחפש על פי מספר פרמטרים מהותיים, כמו: ניסיון של מספר שנים, מקצועיות בתחום המקרקעין הספציפי הנדון, המלצות של לקוחות אחרים, זמינות ויחסי אנוש מעולים.

 

כמה עולים שירותיו של עו"ד מקרקעין לקניית דירה?

עסקת קניית דירה כרוכה בלא מעט הוצאות נלוות, המשפיעות לעיתים על כדאיות העסקה עצמה, חלק מההוצאות הללו הן שכר הטרחה שעלינו לשלם לעו"ד מקרקעין עבור הייעוץ והליווי המשפטי. שאלת עלות שירותיו של עו"ד מקרקעין מקצועי תלויה לרוב במוניטין של המשרד, במורכבות העסקה ובשווי הנכס, כאשר לרוב מדובר באחוזים מסוימים מהעסקה.

 

האם כדאי לשכור את שירותיו של עורך הדין הזול ביותר?

אנשים רבים נוטים לשכור את שירותיו של עורך הדין שמציע להם את המחיר הזול ביותר, אך חשוב לזכור כי מחיר זול יכול להתברר כיקר בהמשך. לאור הכסף הרב שאתם משקיעים בקניית הדירה, מומלץ שלא להתפשר על המחיר הזול ביותר ולחפש דווקא את עורך הדין המקצועי והמומלץ ביותר.

 

לסיכום

עסקאות קניית / מכירת דירה הן בין העסקאות הנפוצות ביותר בתחום הנדל"ן והמקרקעין, כאשר לאור הכסף הרב שאנחנו משקיעים בעסקה, חשוב לוודא שהאינטרסים שלנו נשמרים היטב וזאת באמצעות סיוע וליווי משפטי של עו"ד מקצועי. עלות שירותיו של עו"ד קניית דירה מהווה לרוב נגזרת של אחוזים מסוימים מסך העסקה, אך חשוב לזכור כי מחיר זול מתברר בדרך כלל כיקר מאוד.

כמה יעלה לי לשכור שירותי עו"ד מקרקעין לקניית דירה

מאמרים באותו נושא