פטור ממס הכנסה מוציאים רק דרך חברת בשביל הזכויות!

פטור ממס הכנסה הוא אחת ההטבות המשמעותיות שהמדינה מעניקה לזכאים, אך לא רבים מודעים לקריטריונים המזכים וכיצד מתחילים בתהליך הגשת הבקשה. על מנת למקסם את סיכויי קבלת הבקשה וקבלת הפטור המיוחל, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום – חברת בשביל הזכויות

 

פטור ממס הכנסה – דעו את זכויותיכם

חובת התשלום החודשית למס הכנסה יכולה להגיע לאלפי שקלים מידי חודש ולעשרות אלפי שקלים בשנה, כך שפטור ממס הכנסה יכול בהחלט לסייע לנו לחסוך כסף רב. הטבת פטור ממס הכנסה היא בין ההטבות המשמעותיות שהמדינה מעניקה לזכאים, אך אנשים רבים כלל לא מודעים לזכויותיהם ולאופן הגשת בקשת הפטור, היכולה לחסוך להם כסף רב.

דע את זכויותיך

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

הטבת פטור ממס הכנסה מגיעה למגוון אוכלוסיות (למידע נוסף היכנסו לאתר חברת בשביל הזכויות), דוגמת פנסיונרים וחיילים משוחררים וכן אלו הסובלים מבעיות רפואיות שונות (דוגמת מחלות, פציעות ומומים מולדים).

בעיות רפואיות שונות מהוות את אחת הסיבות העיקריות בגינן ניתן לקבל פטור ממס הכנסה, כאשר בעיות רפואיות אלו צריכות לזכות את הסובל מהן בשיעור אחוזי נכות גבוהים (מעל 90%) הנקבעים לתקופה העולה על חצי שנה.

 

כיצד ניתן לדעת האם מגיע לנו פטור ממס הכנסה?

על מנת לדעת בוודאות האם מגיע לנו פטור ממס הכנסה, ניתן להיעזר במחשבוני זכאות וסימולטורים מקוונים שונים, אשר באמצעות מענה על שאלות ומעקב אחר ההוראות, ייתנו לכם תשובה מהימנה האם אתם זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה. אפשרות נוספת ומומלצת במיוחד היא, להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

 

כיצד בוחרים חברה מקצועית ומנוסה להוצאת פטור ממס הכנסה?

כאשר ניגשים לבחור חברה מקצועית ומנוסה שתלווה אותנו בתהליך קבלת פטור ממס הכנסה, מומלץ לבדוק את הפרמטרים הבאים שיסייעו לנו לוודא כי אכן מדובר בחברה מקצועית ומומלצת:

 

מקצועיות

הכרה מעמיקה של החוקים והסעיפים הרלוונטיים בביטוח לאומי, מהווה תנאי הכרחי וחשוב, המעיד על מקצועיותה של החברה.

 

ניסיון

ניסיון של מספר שנים בתחום מעיד על היכרות מעמיקה עם דרכי ההתנהלות המקובלות והמומלצות מול ביטוח לאומי בהגשת בקשת הפטור ממס הכנסה.

ניסיון

מוניטין

אחוזי הצלחה גבוהים יוכלו בהחלט להבטיח לנו ראש שקט ובטוח בכל הנוגע לאיכות החברה המלווה.

 

המלצות של לקוחות אחרים

המלצות של לקוחות אחרים מהווים אינדיקציה נוספת שתסייע לנו לקבל החלטה מושכלת.

 

הוצאת פטור ממס הכנסה עם חברת בשביל הזכויות

במידה ואתם סובלים מבעיה רפואית או נפגעתם מתאונה, אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים של חברת בשביל הזכויות לבדיקה מהירה מהימנה של זכאותכם. עם חברת בשביל הזכויות תקבלו ליווי מקיף ומלא לאורך כל התהליך, החל משלב הגשת הבקשה ועד קבלת הפטור המיוחל.

 

לסיכום

הזכאות לפטור ממס הכנסה יכולה להיות שווה לנו כסף רב ולכן, בתהליך הגשת הבקשה מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך. את החברה תוכלו לבחור על פי קריטריונים של מקצועיות, ניסיון, מוניטין והמלצות, פרמטרים שיבטיחו לכם שאכן עשיתם את הבחירה הנכונה.

חֶברָה

מאמרים באותו נושא