פורטוגל אאוט, רומניה אין! כל מה שתצטרכו כדי לקבל דרכון רומני

דרכון רומני, כמו דרכונים אירופאים אחרים יכול מאוד לעזור לכם. כדי שתוכלו להנות ממנו עליכם לקבל זכאות מטעם ממשלת רומניה לדרכון הזה. גם אם עוד אין לכם את הדרכון, סיכוי טוב שאתם זכאים לקבל אחד כזה אם רק תדעו איך לבצע את הפרוצדורה הזו בצורה נכנה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת כדי להחזיק בידיים שלכם דרכון רומני.

 

זכאות לדרכון רומני

כמו מדינות אחרות, גם רומניה מקנה את קבלת הדרכון שלה בתנאים מסוימים, כאשר ישנם שלושה קריטריונים שמאפשרים לכם לקבל דרכון רומני. האפשרות הראשונה היא הקלה ביותר, והיא הענקת דרכון למי שנולד להורים אזרחי רומניה. הזכאות הזו קיימת כמעט בכל מדינה, ואזרחות על הבסיס הזה ניתנת באופן אוטומטי.

המקרה החריג בהקשר הזה הוא מי שהוריו לא גרים ברומניה או שמסיבה מסוימת הקשר שלהם עם המדינה התנתק. כדי לקבל את האזרחות הוא יצטרך להעיר את האזרחות של ההורים שלו ואז לקבל את האזרחות שלו.

דרכון רומני

אזרחות על בסיס קדום יותר

האפשרות שיכולה להיות רלוונטית יותר היא קבלה של אזרחות רומנית למי שהוא צאצא לאזרחי רומניה. עבור ישראלים האפשרות הזו פופולרית במיוחד לאור העובדה שלא מעט ישראלים הם בנים או נכדים למי שנמלטו או נספו ברומניה במהלך מלחמת העולם השנייה. במקרה הזה עליכם להוכיח את האזרחות של מי שאתם צאצאים שלהם, ואז תוכלו לקבל את האזרחות.

אפשרות נוספת לקבל אזרחות היא אימוץ על ידי אזרחים רומנים, כאשר התנאי הוא שהאימוץ נעשה לפני גיל 18. הסיבה לקבלת אזרחות במקרה הזה היא לאפשר להורים לגדל ילד זכאי לכל הזכויות במדינה בה הם מגדלים אותו.

 

ליווי מקצועי

הוצאה של דרכון הוא הליך בירוקרטי מייגע. לאור העובדה שאתם הולכים לנהל אותו מול מדינה זרה הוא עלול להיות מורכב, ולא להסתיים בצורה שהייתם רוצים. כדי למנוע את המצב הזה מומלץ לקבל ליווי מקצועי של מי שמתמחה בתחום. אנשי המקצוע יעזרו לכם להכין את הבקשה כך שהיא תראה בדיוק כמו שהרומנים אוהבים. הליווי גם יעזור לכם לקבל את הדרכון הרבה יותר מהר.

דרכון רומני

מה נרוויח מדרכון רומני

דרכון רומני הוא דרכון אירופאי לכל דבר. הדרכון מזכה אתכם בזכויות שמעניק האיחוד האירופי לנתיניו, ומאפשר לכם לקבל ברומניה עצמה זכויות מלאות. בנוסף תוכלו להיכנס למדינות שאסור לישראלים להגיע אליהן.

 

לסיכום

דרכון רומני הוא דרכון איכותי ולו בשל העובדה שרומניה חברה באיחוד האירופי. הדרכון הזה יכול לעזור לכם לעבוד באירופה, וכמובן להיכנס אל מדינות שבתור ישראלים לא תוכלו להיכנס אליהן. כדי לקבל את הדרכון עליכם להוכיח שאתם צאצאים למי שהיו אזרחי רומניה בעבר, או שההורים שלכם אזרחים רומנים. האפשרות המורכבת יותר היא הראשונה, כאשר חובת ההוכחה מוטלת עליכם.

דרכון רומני

מאמרים באותו נושא
אישה מחזיקה דרכון
כיצד מגישים בקשה לקבלת דרכון פולני?

בשנים האחרונות התרחבה מאוד התופעה של אזרחים ישראלים שמעוניינים להוציא אזרחות אירופאית. ישראלים רבים כבר הבינו את היתרונות שגלומים באזרחות אירופאית, והחלו להתחבר לשורשים שלהם

קרא עוד »