השכרת במות וציוד הרמה לעבודות גובה

עבודות גובה משמשות חברות רבות ומוסדות לצרכים שונים החל משיפוץ ועד גינון. מהו פתרון ההרמה של במות הרמה לעבודות גובה ולאילו סוגי גובה כל במה מתאימה?

 

עבודה בגובה

כיום במגוון רחב של תחומים כמו בנייה, שיפוצים, גינון ועוד, נדרשת עבודה בגובה. כמעט ולא קיים קבלן שהיה צריך לעשות לבצע עבודה אשר דרשה בנייה בגובה. בעבר הפתרונות היו מסוכנים מאוד וגבו חיים של עובדים ועוברי אורח. בשנים האחרונות חל שינוי בפתרונות ההרמה כאשר במות ההרמה נכנסו לשוק. במות ההרמה הביאו סטנדרט אחר של בטיחות, קיצור של זמני העבודה, חסכון בכוח אדם ויעילות בסגנון העבודה.

 

במות הרמה כפתרון אידיאלי

במות ההרמה הן מאין משטח קשיח אשר מורם למעלה בעזרת זרוע מפרקית או בעזרת מספריים. במות ההרמה מתאימות למגוון רחב של עבודות בגובה ושינוע של ציוד וסחורה. לכל במה ייעוד שונה המתאים לעבודה בתנאים שונים כמו מזג אוויר, תנאי שטח, קרקע לעמידה, משקל וגובה.

התחשבות בכל הקריטריונים האלו מחברת אתכם לבמת ההרמה המתאימה לסוג העבודה שלכם ניתן לקרוא פרטים נוספים באתר חברת ליפטר במות הרמה https://www.lifter.co.il.

 

עבודת פנים

במת ההרמה המתאימה ביותר לעבודת פנים היא במה בעלת זרוע מספריים אשר עולה ויורדת בלבד ללא תזוזה לצדדים. היא עובדת על גבי משטח קשיח וישר ופועלת על אנרגיה חשמלית. במה מסוג זה היא קלה וקומפקטית ויש לה יכולת ניידות גבוה במקומות צרים ובעבודות בחללים סגורים כמו קניונים, אולמות ומחסני לוגיסטיקה גדולים. הבמה מגיעה עד לגובה של 12 מטר ויכולה לשאת משקל של עד 350 ק״ג.

 

עבודת פנים וחוץ

עבור עבודות פנים וחוץ בגבהים גבוהים יותר במה זו אידיאלית מאחר והיא זזה באופן רוחבי ואנכי ומסוגלת להתגבר על מכשולים שונים הקיימים בחוץ כמו בתים, עצים, עמודי חשמל, תמרורים ועוד ע״י זרוע ההזזה הגמישה והגבוהה שלה. היא מתאימה לעבודת חוץ כאשר המשטח קשיח. זרוע זו יכולה להגיע לגובה של 15 מטרים ולמשקל העמסה של 230 ק״ג.

 

עבודת חוץ

במות הרמה בעלות זרוע מפרקית ומנוע דיזל מתאימות לתוואי שטח קשה יותר כמו אזורים לא מפותחים בעלי שביל לא סלול או בשיפוע. במות הרמה מסוג זה מגיעות לגובה רב יותר מבמות הרמה חשמליות ומתגברות על מכשולים מאסיביים יותר. הזרוע המפרקית שלהם יכולה להתגבר על עמודי תאורה גבוהים מאוד, עצים גדולים, מרפסות ועוד. זרוע זו מגיעה לגובה של 20 מטר ויכולה להעמיס עד 230 ק״ג.

במות הרמה הן הפתרון האולטימטיבי עבור הרמות מסוגים שונים לגובה, סוג הבמה תלוי בתוואי השטח של העבודה אותה אתם רוצים ולסוג החלל שבו העבודה מתבצעת. חשוב להיוועץ עם מומחי החברה שבה תשכירו או הבמה על מנת שהבמה תשמש אתם בצורה הטובה ביותר.

פלטפורמות הרמה

מאמרים באותו נושא