5 נזקי הגוף הנפוצים ביותר

לאור העובדה כי תאונות דרכים הפכו לחלק של ממש מהמציאות היומיומית על הכביש, ישנם סוגים של תאונות או הליכים אשר חוזרים על עצמם באופן תדיר כך שאפשר ללמוד מהם ולהתמקצע בהם. מתאונות אשר גרמו לנזקי גוף אצל המעורבים, ניתן לסמן 5 נזקי גוף שניתן לומר כי הם הנפוצים ביותר.

 

נזקים מתאונת דרכים

כאשר אנשים עוברים תאונות דרכים ניתן לסווג את הנזק שהם חווים או שנגרם כתוצאה מהתאונה לשני סוגי נזקים עיקרים אשר להתמודדות עם כול אחד מסוגי הנזקים חלקים משותפים וחלקים שונים כתלות בתאונה.

  1. נזקי גוף – נזקי גוף, כשמם כן הם, נזקים אשר נגרמים לגוף אדם כחלק מהתאונה. כול נזק אשר נגרם בגופו של אחד מהמעורבים, גם אם היה נהג וגם היה הולך רגל לדוגמא, נחשב נזקי גוף ולכך עורך דין ייעודי.
  2. נזקי רכוש – לאור העובדה כי מדובר בתאונת דרכים סביר שמעורב בה כלי רכב, נזק לכלי הרכב הוא נזק רכוש.

צליפת שוט

נסיעה במכונית מפעילה בכול עת כוחות על הנהג ושאר הנוסעים באוטו וכאשר המכונית עוצרת עצירה פתאומית ממהירות יחסית גבוהה גופם של הנוסעים נזרק אחורה לאור הכוח שמופעל עליו. בגלל שהראש שלנו הוא חלק שנע באופן יותר עצמאי משאר הגוף, הוא נזרק קדימה ואחורה בעוצמה וכתוצאה מכך נגרם נזק הגוף הנפוץ אשר נקרא צליפת שוט, המדמה את הראש ששוט שמוצלף אחורה וקדימה.

 

נזקי גב

מעבר לכך שהראש מקבל מכה חזקה ופתאומית במהלך תאונה, הגב שלנו שהוא חלק מאוד רגיש בגוף, גם כן יכול לחוות פגיעות אורתופדיות כתוצאה מפגיעה או התנגשות של הרכב וגם מעצירה פתאומית לאור תאונת או מקרה לא צפוי.

 

פגיעות בצוואר

בהמשך לצליפת שוט, הצוואר אשר מחזיק את הראש הוא אזור יחסית דק ורגיש לשאר הגוף אשר מחזיק את הראש ועל כן, ניזוק בקלות מתאונות דרכים ואנשים רבים יאלצו לשקם ולתת לצוואר להחלים גם לאחר תאונות יחסית קלות.

כמו שיספר לכם כול עורך דין מומחה בנזקי גוף פגיעות צוואר הן פגיעות מאוד נפוצות לאחר תאונה ולעיתים אפילו בתאונה קלה מאוד בה הייתה עצירה פתאומית ממהירות נמוכה לצורך העניין.

 

חתכים ופציעות שטחיות

לא כול תאונות הדרכים מגיעות עד כדי ניפוץ זכוכיות, אך בעבור אופנוענים לדוגמא, או אנשים אשר חווים תאונה מחוץ לרכב, סביר מאוד שיחוו שפשופים וחתכים לאחר התאונה לאור שפשוף במדרכה לדוגמא או בכביש. פציעות אלו יכולות להיות בכול מיני דרגות.

 

פוסט טראומה

נזק שאולי עשוי להיות שנוי במחלוקת הוא פוסט טראומה אשר אנשים חווים לאחר שעברו תאונה שהיא אירוע מטלטל שלא תמיד קל לעכל. למרות שלא מדובר בנזק שכביכול ניתן לראות בעין, פוסט טראומה הוא בהחלט נזק שאנשים חווים לאחר תאונה אשר מצריך שיקום וטיפול ואסור להתעלם ממנו.

 

Car, Accident
Car, Accident
מאמרים באותו נושא