5 טעויות שכדאי להימנע מהן בעת מכירת דירה

מי שמכר אי פעם דירה, יודע שיש כמה טעויות נפוצות מאוד בעת מכירת בדירה.

למעשה, מכירה של דירה היא פרוייקט לכל דבר.

מכירה של דירה דורשת ממכם מחייבות לתהליך, וגם השקעה בגישה אסטרטגית מתאימה.

יש לא מעט מוכרי דירות שמאבדים קוני דירה שעשויים להיות פוטנציאליים בגלל התנהלות לא נכונה בעת המכירה.

הנה 5 טעויות הכי נפוצות בעת מכירת הדירה, שמומלץ להימנע מהן.

 

עיניים גדולות מידי

קביעה של מחיר הדירה הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר. מצד אחד, לא נרצה לפרסם את הדירה שלנו במחיר נמוך מידי בכדי שלא נאבד כסף, אך מצד שני חשוב לא לפרסם דירה במחיר גבוה מידי שלא תואם את הנכס שלו ואת מה שמתרחש בשוק.

פרסום הבית במחיר גבוה מידי עלול להרחיק קונים פוטנציאלים ויגרום לפערים גדולים מידי בעת רכישת הדירה. במקרה ואתם לא בטוחים, מומלץ להיוועץ בעורך דין מקרקעין מומלץ. עורך דין מקרקעין בחדרה עשוי לעזור המון בעת התמחור.

 

דברו אל הלב שלהם

אחת מהטעויות היותר נפוצות היא שיח לא אסטרטגי עם הבאים לרכוש את הדירה. במקרה ומגיעים קונים פוטנציאלים, חשוב לא להלאות אותם בפרטים שהם יכולים לבדוק בעצמם. השיח צריך להיות אסטרטגי, עם מידע שיספק לרוכשים שלכם מידע שלא ניתן להסיק לבד. מידע מוצלח עשוי ליצור רושם טוב יותר אצל הקונה וכך תוכלו ליצור אצלו אמון בכם.

 

לא להזניח את הבית

הגעה של קונים לדירה הוא רגע קריטי במכירת הדירה. בשלב הזה הבית שלכם צריך להיות מוכן, נקי ומצוחצח, כאילו מינימום הוא בית לתצוגה. כך תוכלו לעורר את ההתלהבות אצל הקונים שלכם. בית שיראה מבולגן או מלוכלך יוצר אצל הקונים רושם לא טוב ומעורר באופן פסיכולוגי ואוטומטי סלידה מלחתום על העסקה.

 

אל תשקרו

אמת בפרסום של הנכס היא חשובה מאוד בעת מכירת הדירה. אם במקרה תיארתם את הנכס בפרסומי שווא, סביר להניח שהקונים הפוטנציאליים שלכם יעלו על כך. דבר זה יעורר אצלם חוסר אמון ובסופו של דבר יוביל אותם לחוסר רצון לחתום על עסקה מהחשש שאינכם אמינים. הימנעו מפרסום שווא והיצמדו לפרטים אמיתיים.

 

פרסום – לא מילה גסה

פרסום הוא אחד מהדברים העיקריים והחשובים ביותר במכירת דירה. כך תוכלו להגיע לקונים פוטנציאליים ותוכלו להפיץ את הדירה שלכם בכל המדיות הרלוונטיות. אל תסתפקו רק במדיה אחת, נסו להגיע ללקוחות בכל דרך באמצעות דרכים מגוונות כמו רשת חברתית, משרד תיווך, יד שניה ועוד.

 

לסיכום

בעת מכירת הדירה שלכם, עליכם להיות קודם כל ריאליים לגביי המחיר הנקוב לנכס. לא גבוהה מידי אך לא נמוך מידי. חשוב לדבר עם הקונים שלכם בגבוהה העיניים ולהיות אמיתיים ושקופים איתם. הקפידו על בית נקי ומסודר. ואל תבחלו באמצעים לפרסום הנכס שלכם בכל הדרכים העומדות לרשותכם.

 

מטבעות וכסף

מאמרים באותו נושא
עורך דין מקרקעין
מה תפקידו של עו"ד מקרקעין?

בציבור רווחת סברה מוטעית הגורסת כי עורך דין מקרקעין הוא בעל מקצוע העוסק רק בענייני נדל"ן של חברות ענק ושל אנשי העולם הגדול. המציאות עם

קרא עוד »