הסכם ממון – מה חשוב להכיר עליו

אין מה לעשות כסף זה אחד הדברים החשובים ביותר בחיים.

ככל שיש לנו יותר כסף כך אנו חיים באיכות חיים יותר גבוהה וזה לא נתון בספק.משפ

על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש הרבה דרכים להרוויח כסף אך יש גם הרבה דרכים לאבד כסף.

אם לא תשמרו על הכסף שלכם הוא ייעלם ואתם תהיו בבעיה חמורה ביותר.

על רקע זה ברור מדוע אנשים רבים אשר מגיעים לחתונה עם כסף רוצים לחתום על הסכם ממון אשר קובע כי הכסף שייך רק להם.

עליכם להבין כי הסכם ממון הוא הסכם ששומר על הזכויות הממוניות שלכם ולכן הוא כה חשוב ואם יש לכם כסף ואתם עתידים להתחתן כדאי לכם לחתום על הסכם ממון למקרה שתתגרשו בעתיד ואל תגידו לי זה לא יקרה.

 

האם כדאי לי לנסח הסכם ממון לבד?

הסכם ממון הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין וככזה הוא בעל ערך עצום לזוגות שחותמים עליו. הסכם ממון יבוא לידי ביטוי במקרה של גירושין והוא יקבע כמה כל צד ישלם לצד השני ולכן חובה אבל חובה לחתום על הסכם ממון אשר יגן עליכם כמו שצריך. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לחתום על הסכם ממון שאתם ניסחתם מכיוון שניסוח של הסכם ממון דורש ידע משפטי נרחב. אם אתם מנסחים לבד את ההסכם הסיכוי שהוא יגן עליכם שואף לאפס ועדיף לפנות אל עורך דין אשר יסייע לכם בכך וינסח את ההסכם כמו שצריך.

 

האם יש דרך לעקוף הסכמי ממון?

אתם יכולים לפנות אל משרד עורכי דין בקריות בשביל שינסח לכם הסכמי ממון. על רקע זה אנו חייבים לציין כי עולה השאלה במקרה של גירושין האם אפשר לעקוף את הסכמי הממון ובכל זאת לקבל פיצוי גבוה יותר ממה שנקבע בהם? אם כן אתם צריכים לדעת כי הכול תלוי בניסוח של ההסכם. ככל שההסכם יהיה יותר מנוסח בצורה טובה כך הסיכוי שלכם לעקוף אותו הוא קטן יותר. כך אתם יכולים להבין שיש משמעות אדירה לשאלה מי מנסח את ההסכם ועליכם לעשות כל מאמץ בכדי לפנות אל העורך דין הטוב ביותר אשר ינסח לכם את ההסכם בצורה הטובה ביותר שיש ויגן עליכם מפני בעיות בעת הגירושין.

 

האם אנו צריכים לבטל נישואים בגלל דרישה לחתימה על הסכם ממון?

יש אנשים אשר רואים בדרישה לחתום על הסכם ממון כעלבון צורב ואף חוככים בדעתם האם לבטל את הנישואין בגלל הדרישה לחתימה על הסכם ממון. אם כן אתם צריכים להבין כי כיום הדרישה הזאת היא מאוד מקובלת ואתם לא צריכים להיעלב ממנה ואין סיבה לבטל בגללה את הנישואין וזה משהו שלא נתון בספק.

 

פסיקה משפטית
פסיקה משפטית
מאמרים באותו נושא