מתי כדאי להיעזר בעו"ד לנזקי גוף?

חוויתם נזקי גוף? מגיעים לכם פיצויים! מתי לפנות להליך לבד ומתי לשכור שירותיו של עורך דין נזקי גוף?

במקרים רבים בהם אנשים נתקלים במצבים שנפגעו בהם פיזית והותירו אותם עם נכות מעבודה או כל נזק פיזי אחר, המחשבה לפנות לשירות עורך דין נזקי גוף לא תמיד קופצת ראשונה לראש וחבל שכך. בפועל, עורך דין לנזקי גוף יכול לסייע לכם לקבל עזרה כלכלית, כזאת שאפילו לא ידעתם שמגיעה לכם. אמנם לרוב, ההחלטה באם לשכור את שירותיו תלויה ביכולת להוציא כסף על עורך דין, אך זכרו כי הוא יכול לסייע לכם לקבל הרבה יותר כסף ממה שהיית משיגים לבד ועל כן, השכר צפוי להתקזז ולהיות שווה את זה.

 

עורך דין נזקי גוף

תחילה נערוך סקירה כללית על מי הוא עורך דין נזקי גוף ומה היא בכלל המומחיות שלו. כמובן שמדובר בעורך דין מוסמך בעל רישיון לעסוק בתחום, אך הוא בייחוד חייב להיות בעל התמחות בתחום נזקי הגוף. תחום זה כולל כל הליך משפטי בבית המשפט, מול המוסד לביטוח לאומי או מול כל חברת ביטוח, שעוסק בנזקי גוף שספג הלקוח בעקבות תאונה או מקרה רפואי.

 

תביעת המוסד לביטוח לאומי

במדינת ישראל קיים המוסד לביטוח לאומי אשר מחייב את כל האזרחים במדינה לשלם באופן חודשי (בהתאם לשכרם ולמאפיינים נוספים) ובתמורה לקבל סיוע במצוקה כלכלית הנובעת ממצבים רפואיים בעיתיים. על מנת לקבל את קצבה או מענק מהביטוח הלאומי יש להגיש תביעה ובה פירוט על המצב הרפואי ונזקי הגוף שחווה התובע. בהליך זה מומלץ מאוד לערב עורך דין נזקי גוף לצורך הכנת התביעה וסיוע בהליך.

 

תביעת חברת ביטוח

חברות הביטוח מציעות מגוון רחב של ביטוחים עבור כל מיני מצבים אפשריים. במקרה שאתם מכוסים מפני תאונת דרכים, תאונה אישית או אפילו ספורט אתגרי, על מנת לקבל פיצוי כספי עבור נזקי הגוף מחברת הביטוח, המבוטח מתבקש להגיש תביעה. אמנם הליך התביעה אינו דורש הגעה לבית משפט ועל כן נראה כי אין צורך בעורך דין, דווקא היעזרות בעורך דין נזקי גוף יוסיף את הפן המקצועי שאין לכם ויקדם את התביעה בצורה יעילה ומיטבית יותר.

לשאלה מתי כדי להיעזר בעורך דין לנזקי גוף יש תשובה פשוטה והיא – בכל הליך שאתם לוקחים בו חלק לאור העובדה כי חוויתם נזקי גוף. אל מול המוסד לביטוח לאומי כאשר אתם מתבקשים להוכיח כי מגיעים לכם אחוזי נכות או התחשבות במצב הרפואי שלכם ובוועדות ערעור בפרט. גם מול שאר חברות הביטוח, כדוגמת תביעת חברת הביטוח לקבלת פיצוי בגין ביטוח תאונות אישיות, מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין נזקי גוף. למרות כי נראה שתוכלו לעשות זאת לבד, אתם בוודאי תוכלו למצוא יעילות בסיוע של עורך דין נזקי גוף.

 

כלי משפטי
כלי משפטי
מאמרים באותו נושא
Car, Accident
5 נזקי הגוף הנפוצים ביותר

לאור העובדה כי תאונות דרכים הפכו לחלק של ממש מהמציאות היומיומית על הכביש, ישנם סוגים של תאונות או הליכים אשר חוזרים על עצמם באופן תדיר

קרא עוד »