עורך דין לטיפול בתביעת אובדן כושר עבודה

עבודה הינה חלק אינטגרלי משגרת החיים היום יומית של רוב האוכלוסייה. הרי שללא עבודה אדם ימצא עצמו מתמודד עם קושי ממשי בניסיון להתקיים.

אם כך, הנכם בטח שואלים עצמכם מה עליכם לעשות במצב בו אין אתם יכולים כבר לעבוד מסיבות מגוונות.

האם קיימת דרך חלופית שתאפשר לכם להרשות לעצמכם להתקיים בכבוד? כאשר מדובר במצב בו חליתם במחלה או עברתם תאונה והנכם מבוטחים בגין אובדן כושר עבודה, אין כל ספק שתוכלו להסתדר כלכלית תוך נקיטה בפעולות נכונות כשהעיקרית ביניהן הינה יצירת קשר עם עורך דין לתביעות אובדן כושר עבודה.

 

מה זה בכלל אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה הוא ביטוי אותו מצמידים לאדם שאין כבר יכול לעבוד היות ועבר תאונה או חלה במחלה כלשהי. עם זאת, סטטוס משפטי זה הופך לרלוונטי רק אם אדם הקפיד לבטח עצמו טרם האובדן של היכולת לפרנס עצמו. בהמשך לכך, יש לציין שאובדן כושר עבודה עשוי להיות חלקי או מלא.

 

למה כדאי להיעזר בעורך דין לאובדן כושר עבודה?

קיים מגוון רחב של סיבות בגינם תביעתו של אדם יכולה להידחות וזאת בעיקר בשל מיומנותם הגבוהה של עורכי הדין של חברות הביטוח.

 

סיבות לדחיית אובדן כושר עבודה

אי קיום תנאי ביטוח

קיימים תנאים מגוונים שיש לעמוד בהם על מנת שתביעת אובדן כושר העבודה תתקבל. תנאים אלו אין מדויקים ואף לעיתים רבות מכילים מושגים עמומים מאוד המתפרשים לשתי פנים. לפיכך, בהמון מן המקרים עורכי הדין של חברות הביטוח מצליחים לשחק על פרשנות עמומה זו לטובתם.

 

הסתרת מידע ואי גלוי

לצד עמידה בתנאים נורמטיביים לשם זכייה בתביעת ביטוח שהוגשה בגין אובדן כושר עבודה על הבוטח להציג לחברת הביטוח מידע רפואי על ידיו ניתן להוכיח שהתובע זכאי לסכום אותו מבקש בתביעה. היות ובהמון מן המצבים מתפספסים מסמכים בודדים שנוגעים לחובת הגילוי אליה נדרש התובע, זה עשוי למצוא עצמו מפסיד בתביעה בשל כך.

 

עמידה בחריג

קיימים חריגים בודדים שכאשר מתקיימים, תביעתו של האדם שאיבד את יכולת פרנסתו תרד מן הפרק. עורכי הדין המחוכמים של חברות הביטוח מקצועיים ובעלי ניסיון רב כך שמסוגלים להוכיח כי התובע אכן עומד בחריג זה גם אם אין כך בהכרח.

 

היתרון בשכירת עורך דין לאובדן כושר עבודה

עורך דין לאובדן כושר עבודה יכול להבטיח שאין תלחמו מול חברת הביטוח לשווא בהיותו בקיא ומכיר את כל התכסיסים הקיימים בשרוולם של עורכי הדין של החברה. כך, הסבירות שחברת הביטוח תצליח לטעון להתקיימותן של הסיבות לדחיית אובדן כושר עבודה פוחתת משמעותית.

לצד זאת, בהמון מן המקרים תביעות אלו נדחות בגין סיבות שרירותיות. כך, הסתייעות על ידי עורך דין שכזה שבקיא ומיומן בתחום לשם הגשת ערעור בגין הדחייה, עשויה לעלות את הסיכויים של הצלחת תביעת הערעור.

 

שופט מרכזי

מאמרים באותו נושא