4 סיבות לייעוץ עם עורך דין נזקי גוף

אין אחד מאיתנו שלא סבל בשלב כזה או אחר לאורך חיו מנזיקי גוף.

אנו עשויים למצוא עצמנו סובלים מנזקי גוף במהלך ביצוע פעולות פשוטות כגון הליכה ברחוב, הליך רפואי, נהיגה וכדומה.

אכן, המחשבה הראשונית שלנו כאשר אתם חושבים על נזיקי גוף הינה כי אדם חווה פציעה מסיבית או שבר כלשהו. כלומר כי הנזקים אותם חווה עולים לכדי כאלו אשר ישתקו אותו למיטה.

אם זאת, בשונה מהנחתכם זו, נזקי גוף בגינם ניתן לתבוע ולקבל פיצויים, עשויים לעלות לכדי פציעות מינוריות יותר. כך לדוגמא, אדם העובד באתר בניה והאצבע שלו תשבר עשוי לקבל פיצוי בגין נזק שכזה. זאת למרות שמדובר בנזק שאין תמידי ואף מהותי.

לפיכך, כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם נמנעים לחלוטין משקילת האפשרות לפנות לעורך דין לנזיקי גוף, היות ופניה אליו עשויה לעלות את סיכוייכם לזכות בפיצוי הולם.

 

מצבים בהם ברורה הסיבה בגינה נפנה לעורך דין לנזקי גוף

פגיעה קשה אוף אף פגיעה שהביאה אותכם לנכות

במקרים אלו דיי ברור כי יש לפנות למקצוען כמו עורך דין נזקי גוף. הרי שבמצבים שכאלו הנזק גוף שנגרם לכם משפיע על מגוון מתחומי חייכם. כך לדוגמא, נזק גוף שנגרם לכם עשוי לצמצמם את אפשרויות תעסוקתכם ובעיקר להוריד מן השולחן כל מקצוע שכולל עבודה פיזית כזו או אחרת.

 

נפגעתי ואינני יודע להצביע על האשם לכך

מקרים שכאלו ברוב המקרים כוללים צד נוסף למשוואה, חברות ביטוח אשר לצידן קיים צי עורכי דין מנוסים שילחמו בכל מחיר כנגד מתן פיצויי. כך לדוגמא, אילו תפלו ברחוב בשל לבנה שיצאה ממקומה ככל הנראה שהינכם זכאים לפיצוי מצד הרשות, אם כי חברת הביטוח שלה תדאג להציף אותכם בכמויות של בירוקרטיה ומסמכים עד שתמצאו עצמכם מוותרים.

 

פציעה שחלה במסגרת תאונה הכוללת המון משתתפים

במצב בו נפגעתם והדבר קרה בעקבות מאורע המכיל מספר צדדים המיוצגים כל אחד על ידי חברת ביטוח, תתקשו קשה לקבל פיצויים בגין נזק הגוף מבלי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף.

הרי שבמצב בו יש יותר מאשם אחד בנזק ואף גם קשה לזהות מי הוא האחראי הישיר, סביר שאין תצלחו בכוחות עצמכם את המסע הארוך עד לקבלת פיצוי.

 

נכשלתם בקבלת מענה הולם במסגרת פנייה לאפיקים אחרים

המחשבה הראשונית העולה בראשנו הינה כי טרם פניה לעורך דין לנזקי גוף, עורך דין אשר אצטרך לשלם לו, רצוי שאבקש פיצויי דרך פניה למזיק עצמו. בעוד שמחשבה זו עשויה להיות לוגית, פניה שכזו ברוב המקרים מתבררת כלא אפקטיבית. כך לדוגמא, הגורם המזיק אליו פנינו יפנה אותנו ברוב המקרים אל חברת הביטוח שלו, תוך ידיעה שאין אנו מבינים מספיק לעומק בנושא הליכי הפיצוי, תביא לעיקוב בקשתנו או אף תציע פיצוי נמוך בהרבה מזה המגיע לנו.

 

ציוד משפטי

מאמרים באותו נושא
Car, Accident
5 נזקי הגוף הנפוצים ביותר

לאור העובדה כי תאונות דרכים הפכו לחלק של ממש מהמציאות היומיומית על הכביש, ישנם סוגים של תאונות או הליכים אשר חוזרים על עצמם באופן תדיר

קרא עוד »