איך לבצע הובלות למשרד רואי חשבון

אז פתחנו את המשרד רואי חשבון שלנו בהצלחה. עברנו את התואר, הלימודים וההתמחות. פתחנו משרד משלנו, שכרנו משרד עם פרקט אבל יש רק בעיה אחת, עלינו להעביר ציוד לתוך המשרד. מחשב, שולחן, עציצים, ותמי 4. הדבר מסתבך עוד יותר כשהמשרד נמצא בקומה גבוהה, אבל אל דאגה, גם לזה יש פיתרון.

היום כבר יש פיתרון

למזלנו קיימות בשוק חברות הובלות אשר מספקת את השירות הזה. למשל, חברת ההובלות אירית מספקת הובלות קטנות כגדולות, כך שבין אם תרצו להעביר את הפסנתר שלכם ובין אם תרצו להעביר ריהוט של משרד שלם, הם ידעו לתת את המענה באופן המקצועי והיעיל ביותר. לאתר החברה.

חדר מנהלים במשרד
חדר מנהלים במשרד

התחלה חדשה

במצב כזה שהמשרד עוד לא התחיל לעבוד, המלאכה תהיה קצת יותר פשוטה. קודם כל, נוביל ציוד למשרד ורק לאחר מכן נתחיל בעבודה ובאכלוס המשרות של רואי החשבון.

העברה והובלה של משרד רואי חשבון שכבר עובד למשרד חדש היא סיפור אחר. במקרה כזה מומלץ להיערך למעבר מבעוד מועד. דבר ראשון נתחיל בלשלוח את העובדים לעבוד מהבית בזמן ההעברה במידה והדבר מתאפשר בימים של המעבר. זאת על מנת לא להפריע לרצף העבודה התקין, ולאפשר למובילים לעשות את עבודתם נאמנה. מומלץ כמו כן לנקות את המשרד החדש בטרום המעבר על ידי חברת ניקיון ולפני שמכניסים את הריהוט, על מנת להתחיל ברגל ימין.

מבחינה לוגיסטית

בנוסף למעבר הפיזי, יש להעביר את תכולת המשרד בצורה מסודרת. גם את זה חברת ההובלות אירית יכולה להבטיח. יש לסדר את כל הקלסרים והתיוקים בארגזים עם כיתובים מסודרים, זאת על מנת שלא יעלם ציוד או יאבד בעת המעבר. במיוחד כשניתן מענה ללקוחות פרטיים לא היינו רוצים שחומר רגיש יהיה מפוזר, או יאבד.

לכן חשוב מאוד להיעזר בשירותיה של חברת הובלות אמינה שתדאג לכך שלא יאבד ציוד במהלך ההעברה, וישמור על חומר רגיש כשהוא אטום ולא יפתח עד הגעתו ליעד.
על המזכירה של המשרד לדחות את כל הפגישות ולהסביר ללקוחות את הסיטואציה, שכעת המשרד עובר מקום, אבל רואי החשבון עובדים מהבית, וברגע שתסתיים ההעברה המשרד ימשיך לעבוד כתיקונו.

מה קורה כשמדובר בקומה גבוהה?

במידה והמשרד שלכם שוכן בקומה גבוהה בגורד שחקים עם נוף לים, שיחקתם אותה, אבל תאלצו להיעזר במנוף. חברת הובלות אירית מספקת גם את השירות הזה. גם אם מדובר בהעברה פשוטה לקומת קרקע או לקומה האחרונה במגדלי יו, חברת הובלות אירית תדע לעשות את המעבר בצורה המקצועית ביותר וכמובן הבטיחותית ביותר. החברה נעזרת  במשטחי הרמה, מלגזות, ומנוף. כל אלה יבטיחו לכם שהציוד יגיע בריא ושלם ללא כל פגע.

כמה זה הולך לעלות לכם?

מחיר הובלת משרד חדר 700-1000 ₪ (עד 15 קרטונים)

הובלת משרד 2 חדרים 1200-1500 ₪ (עד 30 קרטונים)

את המחירון המלא ניתן למצוא באתר של חברת אירית הובלות.

מאמרים באותו נושא