פתיחת עסק חדש

תהיות לקראת פתיחת עסק חדש

כאשר מגיע למשרדינו לקוח המתחבט בשאלה האם לפתוח עסק חדש, לרוב (למעט במקרים חריגים) נעודד אותו לעשות צעד זה – בלי תלות בקבלת שירות ראיית החשבון שלנו, בצורה אובייקטיבית.

בנוסף לשירותי ראיית החשבון, ומתוך ניסיון רחב בליווי בעלי עסקים (חלק גדול מהעסקים שמקבלים מאיתנו שירותים התחילו כקטנים ללא עובדים או עם מספר מצומצם של עובדים, כעוסקים פטורים, התפתחו וגדלו והיום הם עוסקים מורשים או חברות עם מספר גדול של עובדים), נוכל ללוות בצעדים הראשונים את העוסק החדש.

נדגיש כבר עכשיו את דעתינו בעניין לבטים שבוודאי אתה עשוי לשאול את עצמך –

כן! תהליך פתיחת עסק הוא קל ומהיר (ואנחנו עושים אותו בשבילך)!

כן! סביר להניח שאם התחביב שלך הוא לא איסוף אבנים אפורות בחופי הים התיכון – אפשר להתפרנס (ואפילו להתפרנס בכבוד) מהתחביב שלך אם תהפוך אותו לעסק!

כן! אתה מתאים, יכול ומסוגל להיות עצמאי בוודאות אם רק תאמין בעצמך ותרצה מספיק!

את הגישה החיובית הזו נעביר ללקוח בצעדיו הראשונים, יחד עם ליווי ופתיחת העסק ברשויות המס, המע"מ והביטוח הלאומי, יחד עם הסברים בנוגע להוצאות שיוכרו עבורו, מידע והכוונה בנוגע ליצירת קליינטורה, וכדומה.

אמנם אנחנו לא משרד שיווק או מכירות, אבל הכוונה ראשונית היא פשוטה וטבעית עבורינו, שכן צמחו תחת כנפינו עסקים רבים מהיותם קטנטנים ועצמאיים כעוסקים פטורים, וחלקם התפתחו לחברות גדולות עם עשרות עובדים.

 

פתחתי עסק חדש – מה עכשיו?

השלבים המקובלים כוללים למידה עצמית בנוגע לשיווק ומכירות בתקופתנו (עידן הטכנולוגיה), ליווי מאיש מקצוע או הצמדות לבעל עסק מצליח (מאמן עסקי מוביל או לחילופין מכר או חבר משפחה שכבר עשה את זה לפנינו), וזריקה למים – אנחנו מאמינים שכבר תתחילו לשחות מהר מספיק.

 

תוך כמה זמן אני אמור לגדול ולהתחיל להרוויח ולהפוך למורשה?

לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית. יכול להיות שהעסק שלך מתאים להשאר כפטור ממע"מ (בעקבות אופי העסק או בעקבות אופי החיים שלך פעמים רבות), יכול להיות שהליך ה"הנעה" של העסק יקח זמן ויכול להיות שהוא ירוץ מהר, יכול להיות שתגלו צמיחה וגדילה מהירה תוך זמן קצר, ויכול להיות שיקח זמן עד שתגדלו. הדבר היחידי שבטוח הוא שתקבלו מאיתנו ליווי צמוד – החל מפתיחת העסק – פתיחת תיק ברשויות כנאמר לעיל, דרך ליווי או הפניה לבעלי מקצוע רלוונטיים בהליכים הראשוניים והצעדים הראשונים בניהול העסק העצמאי שלכם, דרך הצמיחה והגדילה שלכם ועד לנקודות מפתח אחרות בעסק שלכם ובחיים שלכם (מכירה? עסקאות גדולות? מעבר מעוסק לחברה בע"מ?). אנחנו מאחוריכם כרואי חשבון עם ערך מוסף, עם נגיעה אישית, עם ליווי צמוד, עם אוזן קשבת.

תוכלו לקבוע איתנו פגישה ללא התחייבות וללא כל עלות כדי להתרשם מהלך הדברים במשרד שלנו וכדי להכיר אותנו. נשמח לראותכם!