דיפרנט – השכרה בטוחה: איך למצוא שוכרים במהלך תקופת הקורונה?

מציאת שוכרים זה אף פעם לא משימה פשוטה, אך עכשיו בתקופת הקורונה, היא נהפכה למאתגרת הרבה יותר.

אנשים רבים נמצאים במצוקה בגלל המצב הכלכלי, וקשה לדעת אילו אנשים יהיו דיירים טובים שיוכלו לשלם את שכר הדירה.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם במלאכה, ולהבטיח לכם תקופת שכירות מוצלחת ופשוטה.

 

פרסום הדירה

יש לבחור את הפלטפורמה לפרסום הדירה לפי סוג הדיירים שאתם מעוניינים שיגורו בדירה שלכם. אם אתם רוצים לפנות לקהל יותר צעיר, זוגות צעירים או שותפים, מומלץ לפרסם ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק. ישנן קבוצות ייעודיות לחיפוש דירות, כאשר חלקן הן ספציפיות לדירות ריקות או לדירות המתאימות לשותפים.

לעומת זאת, אם הקהל שאתם מחפשים הוא מבוגר יותר, משפחות או אנשים מבוגרים, מומלץ לפרסם את הדירה באתרי האינטרנט השונים שמיועדים לחיפוש דירות, כאשר המוביל מביניהם הוא יד 2.

 

הצגת הדירה

סביר שתקבלו פניות רבות לאחר פרסום הדירה, כיוון שקיים ביקוש רב לדירות במיוחד בתקופה זו. חשוב להראות את הדירה לכל אדם המעוניין בה לבד ולא לקבוצה גדולה של אנשים בבת אחת, בגלל שני שיקולים מרכזיים. הראשון הוא מגפת הקורונה, אשר מחייבת אותנו להימנע מהתקהלויות, מטעמים בריאותיים. השיקול השני הוא יצירת היכרות מעמיקה עם אלו המגיעים לראות את הדירה, זאת כדי לקבל רושם נכון ומדויק על הדיירים הפוטנציאליים שלכם, ולהצליח לקבל החלטה נכונה לגביהם.

בשיחה עם האנשים שמגיעים לראות את הדירה חשוב לשים לב שאתם מבררים את הדברים הבאים:

  1. האם יש להם עבודה קבועה ויציבה?
  2. האם העבודה מכניסה מספיק כדי לאפשר להם לשלם את שכר הדירה?
  3. האם הם מצליחים לכסות את ההוצאות שלהם מדי חודש?
  4. האם הם עושים רושם של אנשים נעימים ואיכותיים, שלא יעוררו בעיות במהלך תקופת השכירות?
  5. האם הם השכירו דירות בעבר? אם כן, הם התעוררו בעיות מסוימות? ניתן גם לבקש לדבר עם בעל הדירה הקודם כדי לקבל המלצה עליהם. אם הם מסרבים לתת לכם לדבר איתו, ייתכן שהם אינם אנשים אמינים.

 

בדיקת דיירים

מלבד הבדיקה שאתם מבצעים בעצמכם, מומלץ להיעזר בחברה חיצונית כדי לבצע בדיקה מעמיקה על הדיירים לפני שאתם חותמים איתם על החוזה. ישנן חברות כמו דיפרנט השכרה שמבצעות בדיקת דיירים אנונימית שבוחנת פרמטרים כלכליים שונים, ומאפשרת לכם לדעת האם ניתן באמת לסמוך עליהם שישלמו לכם את שכר הדירה מדי חודש.

הבדיקה לא מתבצעת באופן ישיר מול הדיירים הפוטנציאליים, כיוון שזה יכול להיות דבר מרתיע ומלחיץ. הבדיקה גם מתבצעת בחינם על ידי החברה, ללא התחייבות לשלם על שירותים נוספים שהיא מציעה בהמשך תקופת השכירות.

מציאת דיירים טובים ואיכותיים שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות זה דבר לא קל, אך מקווים שהעצות שלנו יעזרו לכם.

 

לחיצת ידיים

מאמרים באותו נושא